יחסי ציבור למסעדות

אחת ההתמחויות העיקריות של חברת Just In Time היא בניהול מסע יחסי שיווק אינטרנטי מקיף וכולל, למסעדות ואולמות אירועים המספקים שירותי קייטרינג.

אין זה עניין של מה בכך – אנו מכירים בכך שלמסעדות יש דרישות מיוחדות, ואנו פועלים היטב על מנת לגייס את כל המשאבים כדי לספק להן בדיוק את השירותים שהן נדרשות אליהן.

במהלך תקופת פעילותינו, השגנו הצלחה אינטרנטית לשלל מסעדות ואולמות אירועים מצליחות: בין היתר, בנינו וקידמנו את אתרי האינטרנט של האולמות והמסעדות היוקרתיים: דופלקס הרצליה ומסעדת ויקי כריסטינה. כמו כן, צילמנו וקידמנו בגוגל סרטונים יוקרתיים למסעדת אמילין, אחת המסעדות החלביות הפופולאריות באזור הבורסה בר"ג.

על מנת לקדם את ענייניהן האינטרנטיים של המסעדות ואולמות האירועים, אנו עושים שימוש במגוון אתרי אירועים שבבעלותנו. באתרים אלה אנו מפרסמים את החברות ומשתמשים בהם על מנת לקדם אותן במנועי החיפוש. מיעוט מאתרי האירועים שבבעלותנו: Erua-4u.co.il, Karaokeplus.co.il, W-catering.co.il, ועוד מגוון אתרים נוספים.


על מנת לגייס כמות אורחים גדולה ככל האפשר למסעדות שאנו עובדים איתן, אנו פועלים במגוון דרכים. בין אם מדובר בבניית אתר חדש וקידומו בגוגל, צילום סרטוני וידאו או צילום תמונות סטילס, ואפילו אם מדובר בניהול קמפיין רשתות חברתיות – חברת Just In Time עומדת בחוד החנית של הקידמה האינטרנטית.

בישראל של שנת 2012 ניתן לראות כיצד התחום הקולינרי תופס תאוצה רבה מאוד בכל פעם נפתחת מסעדה חדשה המציעה מגוון רחב מאוד של מאכלים וחוויה קולינרית ייחודית. יחד עם זאת, ניתן לראות מסעדות רבות בעלות פוטנציאל אדיר אשר בעליהם נאלצו לסגור אותן לאחר הפסדים. איך ניתן למנוע זאת ? פשוט מאוד – בעזרת יחסי ציבור למסעדות.

חברת just in time הינה חברה אשר מעניקה שירות של יחסי ציבור למסעדות רבות ומגוונות ומאפשרת לכל מסעדה להגדיל את מעגל הלקוחות שלה בצורה משמעותית מאוד ואפילו לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ בעקבות ההצלחה של הסניף המרכזי.

חברת Just In Time מקדמת, מייעצת ומנהלת את השיווק עבור מסעדות. בין השאר, אולם האירועים המפואר והמסעדה היוקרתית דופלקס, הממוקם בהרצליה פיתוח, שם בידינו את מהות יחסי הציבור  האינטרנטי שלו. עבור דופלקס בנינו את אתר הבית – Duplex-Lux.co.il, וקידמנו אותו בגוגל. כיום אתר הבית של דופלקס מניב כמות גדולה של פניות מדי יום.

המסעדה ויקי כריסטינה גם היא מקיימת שיתוף פעולה מתמיד עם חברת Just In Time. עבור ויקי כריסטינה ניהלנו קמפיין קידום ממומן.

אחת הדרכים בהן אנו משפרים את יחסי הציבור האינטרנטיים של לקוחותינו, הוא הוספת כוכבי דירוג לתוצאות החיפוש בגוגל!

דילוג לתוכן