קידום ערוץ יוטיוב

הפקת סרטוני יוטיוב ופתיחת ערוץ יוטיוב חיוניים לכל עסק בעולם האינטרנט. יוטיוב היום הוא מנוע חיפוש לכל דבר, היתרון הבולט ביוטיוב שהוא מציג את העסק שלכם בצורה ויזואלית ולא טקסטואלית. זאת אומרת בצורה נגישה ומהנה הרבה יותר ללקוח. לדוגמה אם יש לכם שירותי קייטרינג, ניתן להציג את השף מבשל את המנות, את הטבחים מסדרים את צלחות ההגשה, את האווירה במקום וכו. להוסיף מוזיקה מתאימה וקריינות שעושה חשק.. אנחנו לדוגמה הפקנו סרטון למסעדת ויקי כריסטינה באופן הזה (קישור לסרטון ויקי כריסטינה- קיץ).

חנות יכולה להפיק מספר סרטונים שיתארו ויזואלית את המחלקות השונות שלה עם הסבר של המוכרים על המוצרים. זו שיטה מהנה יותר ללקוח ומסתבר שגם יעילה יותר עבור העסק.. הוכח שסרטונים ביוטיוב מניעים את הלקוח לפעולה בצורה אפקטיבית פי כמה וכמה משיטות פרסום אחרות. לדוגמה סרטון אחד מני רבים שהפקנו עבור חנות המוזיקה הגדולה מיוזיק סנטר (קישור לסרטון גיטרות בס) והוא נמצא במקומות הראשונים ביוטיוב בביטוי הרלוונטי אליו ומביא פניות רבות של מוזיקאים לחנות מרגע שעלה לאוויר. עיצוב הערוץ שלכם ביוטיוב בצורה ממותגת ומקצועית ישלים את התמונה וייתן ללקוחות שלכם תחושה של יוקרה, אמינות ואיכות.

ועכשיו הגענו לחלק החשוב ביותר, קידום הערוץ והסרטונים- אחרי הכל המטרה העיקרית היא נראות ברשת והגעה לקהל הגולשים. זו גם ביצה ותרנגולת מבחינה מסוימת כיוון שככל שיהיו לכם יותר צפיות-יותר גולשים ירצו לראות אותו. הסרטונים צריכים להיות ממוקדים לפי מילות מפתח שנבחרו אחרי מחקר מעמיק. הקידום ביוטיוב ובגוגל צריך להיות מסונכרן ממוקד עבור קהל היעד הספציפי של הלקוחות שלכם. אגב סרטוני יוטיוב מעלים משמעותית את קידום גוגל כיוון שגולשים נוטים להיכנס אליהם לפני כניסה לאתרים בגלל הסיבות שצוינו קודם- נגישות,הבנה קלה יותר של המוצר, הנאה בצפייה ונוחות ויזואלית.

מחפשים להתקדם ליוטיוב? אצלנו תמצאו את כל החבילה- הפקת סרטונים, פתיחת ערוץ וקידום מאסיבי !!

נבצע את עבודת קידום הערוץ שלכם ביוטיוב ע”י הכנסת התוכן המתאים ליד כל תיאור סירטון וידאו שתכניסו, מילות מפתח ואינדוקס האתר בגוגל .

כיצד הערוץ ביוטיוב מקדם את האתר שלי ?

הנוסחה לא מסובכת מידיי, ככל שיש יותר כניסות לאתרכם ככה אתרכם מדורג ומקבל ” יחס ” טוב יותר מgoogle וממקום גבוה יותר, דבר נוסף הוא שעם חיפוש אתרכם ישירות במנועי החיפוש, לצד תוצאות אורגניות, תמצאו את סמן הוידאו של הערוץ שלכם וכיום יש לכך השפעה רבה, במחשבה ארוכת טווח ( עדיין לא מוכח ) גוגל רואה בעין יותר יפה ונותן חשיבות יותר גדולה לאתרים שיש להם מספר מרכיבים ברשת ומחשיבה אותם ” כאתרים רציניים ” יותר .
אתר הסרטונים הפופולארי מבית גוגל, יוטיוב, הפך בשנים האחרונות לכלי שיווק באינטרנט יעיל ומקצועי במיוחד. בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים המעוניינים לשווק את עצמם ואת העסק שלהם, בכל תחום, בונים ערוץ יוטיוב ומפרסמים בו סרטונים אשר יסייעו להם לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר ובצורה המקצועית ביותר, מה שיעניק להם יתרונות רבים במיוחד.

חברת just in time הינה חברה המעניקה שירותים של יחסי ציבור באינטרנט ומציעה לכם שירות של קידום ערוץ יוטיוב בצורה מקצועית, כזו שתגדיל את החשיפה אל בית העסק שלכם ותעניק לכם אפשרות להתקדם ולפתח את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

דילוג לתוכן