הפקת סרטוני אנימציה

הפקת סרטי אנימציה ואיך הם עוברים בהעברת מסרים

לפרסום עסק באמצעות סרטונים יש מספר יתרונות בולטים:
בעידן הקניות באינטרנט זו הדרך הקלה ביותר ליצור אינטראקציה ויזואלית עם הלקוח שכבר לא נמצא לידך וליד המוצרים שלך בחנות אלא רואה אותם על מסך.
סרטון וידאו בונה משדר אמינות של העסק מול הלקוח, לקוחות אוהבים לראות בעיניים את מה שהם קונים.

סרטונים מצליחים להעביר מסרים בצורה ברורה ללקוח ומניעים אותו לפעולה בקלות רבה יותר.
סרטוני וידאו קל לקדם בגוגל והם מושכים את תשומת לבו של הלקוח בתוצאות החיפוש.
צפייה בסרטון וידאו מעלה את משך השהיה של הלקוח באתר.
הוכח שסרטוני וידאו מעלים משמעותית את אחוזי ההמרה ברכישת המוצר.
סרטונים מוצלחים זוכים לשיתוף ברשתות חברתיות (הפצה ויראלית).

אז לאחר שהסכמנו ששימוש בסרטוני וידאו הוא כלי שיווקי חשוב לכל עסק כדי שתדע שלסרטוני אנימציה בפרט יש יתרונות נוספים:

1. אנימציה מעוררת רגש אצל הצופה,קל יותר לאנשים להזדהות עם דמויות אנימציה וסיפור המסופר דרך ציור מאשר דמויות מצולמות.

2. האנימציה אינה מוגבלת. תוכל למקם את הסרטון שלך על הירח, באמצע היער או בתוך הים, בארץ רחוקה וכו ולהחליף מיקומים גאוגרפים במהלך הסרטון ללא מגבלה .

3. אינך מחויב לשחקנים ולרמת הביצוע שלהם בהעברת המסר. הדמויות בסרטון אף הן יכולות להיות דמיוניות ולשנות את עצמן בקלות. ניתן להקצין את הפעולות שמבצעות דמויות מצוירות ולהשתמש באפקטים שיגרמו ללקוח להרגיש את המוצר שלך בצורה חדה ומדויקת.

4. האנימציה מצליחה להעביר בדרך מהנה, קלילה אך אפקטיבית את המסר של הסרטון. לנתון זה יתרון משמעותי במיוחד כאשר רוצים לגרום ללקוח לצפות בחומר "כבד יותר" כמו סרטון הדרכה או מידע.

לסיכום: חשוב לוודא שהסרטון משקף בצורה אופטימאלית את המיתוג והשפה של העסק שלך ושהוא מותאם לקהל הלקוחות הייעודי שלך (גיל, סגנון, פרטי, עסקי וכו). חשוב לא פחות שהסרטון יהיה ממוקד ויעביר את המסר בצורה פשוטה וברורה. בסוף הסרטון יש להכניס מהלך שיניע את הלקוח לפעולה מיידית: רכישה, הצטרפות, התקשרות לעסק, הדרכה והבנת המידע (במקרה של סרטוני הדרכה לעובדים או ללקוחות) וכו.
סרטון וידאו הוא כרטיס הביקור ואיש המכירות שלך בעולם האינטרנט! לפרטים על הפקת סרטוני אנימציה פנה אלינו עוד היום!

דילוג לתוכן