יח"צ אופנה

זירת השיווק הינה תחום ערטילאי מאז שהפכה למקצוע; בזמן שניכר מהו פועלו של הנגר, הרופאה או הצלמת, קשה מעט יותר להגדיר את פועלו של איש השיווק: עבודתו של נציג יחסי הציבור תלויה בקיומם של פועלו ויצירתו של אחר. למעשה, נציג יחסי הציבור אינו מפיק דבר בעצמו, אלא מהווה חוליה מקשרת ומתווכת בין האמן וקהל הצרכנים.

תחום יחסי הציבור הופך משמעותי, בעיקר כאשר מדובר בעסקים קטנים ועצמאים בתחילת דרכם. חברות גדולות ומצליחות, מעצם היותן כאלו, כבר זכו לשיווק ולמיתוג להם היו זקוקות, כל זאת בשעה שממועטי ההון והקשרים לא זוכים לחשיפה כלל. בעולם המודרני הסובב סביב עקרונות השיווק, תוצר איכותי ומעולה עלול להתפוגג כלא היה אם לא זוכה לבמה ראויה כך שיכיר אותו קהל הצרכנים. אמנם יש בכך משום מלכוד מרושע, אך זוהי המציאות בה אנו חיים.

מתוך הצורך הזה ולמטרה זו בדיוק התפתח תחום השיווק כולו. היות וחלפו הימים בהם מוצר היה מצליח לפי איכותו בלבד, נחוץ כוח מגבה, בעל ניסיון וידע בתחום המיתוג, בכדי להבליט, להציג ולפרסם מוצר. מאז הפך השיווק לאומנות בפניי עצמה ומקצוע שמכבד את בעליו. אמנם יצא לתחום מוניטין בעייתי בעקבות מסעות פרסום אגרסיביים ופולשניים, אך בבסיסו ישנה כאן מטרה כנה וטהורה – להציג עסקים ומוצרים איכותיים לקהל יעדם.

מעצבי אופנה בתחילת דרכם עומדים מול קושי אדיר: בין שפע מעצבי האופנה הטריים והותיקים בשוק, כיצד יצליחו להכיר עצמם לקהל ולהוכיח את עצמם כבעלי מקצוע מיומנים? לשם כך מציעה "ג'אסט אין טיים" יח"צ אופנה באינטרנט לאמנים מתחילים הזקוקים לחשיפה ראויה. הרשו לנו להתמקד במה שאנו מיטיבם לעשות, ואנו נשווק, נמתג ונפרסם את מה שאתם מיטיבים לעשות. פנו אלינו עוד היום ונשמח להשיב על כל שאלה!

דילוג לתוכן