יח"צ למסעדות

מבין אלפי העסקים החדשים הנפתחים מדי שנה, שורדים את שנתם הראשוונה רק קומץ הנבחרים המועטים בעלי המזל או הכשרון. כשמדובר בעסקי המסעדנות הופכת העקומה תלולה ודרמטית הרבה יותר – קומץ הנבחרים מצטמצם לכדי יחידי הסגולה שהשכילו, בנוסף לניהולו הנכון של העסק על כל רבדיו, גם לשווקו ולפרסמו כיאות. אחרים סומכים על איכות המנות, האווירה המהנה והשירות האדיב, שיביאו את המסעדה לתודעת הציבור. יש בכך משום תמימות מסויימת, ומדוע?

אם בעבר היה נמדד עסק לפי איכות תוצרו, הרי שכיום טיב התוצר הוא אחד המאפיינים השניוניים, לעתים אפילו משניים, בבחינתם של מוצר ועסק חדשים; בעולם שוקק ורווי צרכנים, לא ניתן לצפות מאף אדם להכיר או לשמוע אודות מסעדה חדשה, שאינה מפיצה את דבר קיומה ברבים. לשם כך בדיוק נוצר תחום השיווק, שבדרכו הפך לאומנות בפניי עצמה – בעולם המודרני ייצוגו ההולם של מוצר הוא היסוד לכשלונו או הצלחתו

מן האתגר הזה סובלים מסעדנים חדשים רבים: יח"צ למסעדות יכול להרשות לעצמו רק מי שצבר הון, אם באמצעות ניהול עסקים קודם או מכל טעם אחר, אך לא מי שזה עתה פתח עסק חדש וזקוק ביותר לפרסום. לרשת מסעדות יהיה אגף שיווק ומיתוג נפרדים, המביאים את העסק הגדול להתעצם עוד יותר, אך מה באשר לעסקים שבאמת זקוקים לקרקע הפוריה לצמוח ממנה? כיצד יתמחה יזם המסעדנות הצעיר גם בשיווק ויחסי ציבור במקביל למסעדנות ומנהל עסקים?

אצלנו במשרדי "ג'אסט אין טיים" ישנה חלוקה ברורה בין התחומים: בשעה שיח"צ למסעדנות זו המומחיות שלנו, יכולים אתם להשקיע את מרצכם ותשומת לבכם במסעדה החדשה שלכם. אם הנכם מתעניינים בשיווק, מיתוג אישי ופרסום המסעדה שלכם, פנו עוד היום למשרדינו ב"ג'אסט אין טיים", ונשמח להשיב על כל שאלה! טיב ואיכות המסעדה תלויים בכם, אנחנו נדאג להציגה בפניי הקהל הרחב!

דילוג לתוכן