פרסום יחסי ציבור

פרסום יחסי ציבור זה מונח יחסית חדש בנוף התקשורתי. לאמתו של דבר זה בא להעיד על שילוב בין ניהול מוניטין במדיה חברתית ושיווק לצד קידום וחשיפה באמצעי התקשורת המסורתיים כגון פרינט, רדיו וטלוויזיה. במציאות התקשורתית המשתנה לנגד עינינו חדשות לבקרים, אי אפשר להתעלם ולהישאר אדישים, בטח שלא בתור בעלי עסקים. על מנת להתכונן לכל מצב כולל פרסום שלילי לגבי המותג או המוצר, צריך להכין מבעוד מועד מנגנון לשליטה ובקרה תקשורתית. כך, שבכל רגע נתון, לא משנה מה הבעיה, ישנן דרכים שוכנו מבעוד מועד להתמודדות יעילה ומועילה.

עד לא מזמן כל התחום של יחסי הציבור היה מושתת העיקר על צבירת ניסיון ברמת השטח. כיום כבר מדובר על תחום מאוד מקצועי שגם אם איננו דורש תעודת הסמכה על מנת לעסוק בו, ללא לימוד של דרכי פעולה בסיסיים קשה עד בלתי אפשרי להשתלב בתחום. הגם שהתחרות על כל משרה פנויה רק הולכת ומחריפה. אז איך בכל זאת מתחילים? מעיינים בחומרים השונים פה באתר ומקבלים את מלוא החומר הנדרש בכל הקשור הן ללימודים והן לגבי השתלבות בעסקים.

דילוג לתוכן