קידום, שיווק ויחסי ציבור לבתי קפה

אז כמה בתי קפה אתם מכירים? למה אתם נשארים נאמנים לבית הקפה השכונתי או רצים לנסות את בית הקפה שנפתח בצד השני של העיר? מה גורם לכם לבחור לשבת דווקא באחד מבתי הקפה שנמצאים באותו רחוב? התשובה היא מיתוג וקונספט ! אווירה, מקצועיות, שירות , טעם האוכל והמחירים ..כל אלו חשובים לא פחות.

כל בית קפה שרוצה לשרוד לאורך זמן חייב יחסי ציבור טובים ומיתוג מוצלח. בעיקר באזורים בהם התחרות על הלקוח היא גבוהה והתודעה הציבורית תובענית במיוחד. בסופו של יום רוב בתי הקפה בניגוד למסעדות, מציעים תפריט כללי ובסיסי וההבדל הוא באיך הלקוח רואה את הערכים המוספים של המקום.

ניהול נכון של בית קפה הוא קודם כל הכרת קהל היעד ובניית אסטרטגיית שיווק ומיתוג עבורו : קהל מבוגר ומבוסס או צעיר, מיועד לפגישות עסקיות או למפגשים חברתיים, קהל של בוקר, של ארוחות צהריים עסקיות או ערב ורומנטיקה וכו. חשיבה שיווקית נכונה ופילוח שוק וקהלים תעזור לכם לבנות מיצוג נכון. המיתוג חייב לכלול עיצוב באווירה התאימה קופירייטינג ושפה גרפית נכונים למקום, לאתר ולתפריטים. חברת יחסי ציבור טובה תדע לעזור לכם לבנות את כל אלה. דוגמה למיתוג נכון ומוצלח אתם יכולים לראות באתר בית הקפה התל אביבי בנדיקט (יש לצרף קישור) אותו בנינו וקידמנו.

לאחר שנבנה הקונספט השיווקי ניתן להתחיל להקים את מערך האינטרנט. אתר הבנוי לקידום בגוגל הוא הפנים של בית הקפה שלכם והדרך הסלולה להבאת הלקוחות. (אנחנו ממליצים על אתרי לונגטייל-זנב ארוך שהוא אתר בעל מנוע חיפוש מיוחד היוצר דפים לפי חיפושי הגולשים ומנווט אותם אליו. אתר כזה מביא לידים איכותיים לבעל האתר ובעת קידום האתר הוא עולה מהר מאוד לראש תוצאות החיפוש. דוג' לאתר לונגטייל: /www.duplex-lux.co.il/. ) האתר יקודם על כל ביטויי המפתח הרלוונטיים בתחום, ייצר נראות בגוגל מה שיגרום ללקוחות להגיע דווקא אליכם ולא למתחרים,כאשר יחפשו מקום שתואם את הקונספט שלכם.

סרטוני יוטיוב הם המילה האחרונה בתחום הקידום. הסרטונים אטרקטיבים ויזואלית,נוחים להעברת רוח העסק ובולטים בדף תוצאות החיפוש. אנחנו ממליצים על סרטונים מושקעים ומקצועיים, מלווים בקופירייטינג וקריינות ומפולחים לפי מילות מפתח כפי שהפקנו למשל למסעדת "ויקי כריסטינה" ולמסעדת "אמילין" ושירותי הקייטרינג שלה. (יש לצרף דוגמאות לשני הסרטונים ויקי כריסטינה-קייץ או חורף ואמילין -מגשי אירוח מתוקים).

את השיווק ויחסי הציבור לבית הקפה רצוי להשלים בדף פייסבוק מעוצב ומנוהל שיעודד את הקשר עם הציבור. כמו כן פרסום נכון בפורומים ובלוגים הקשורים לתחום ולקהל היעד.

פותחים בית קפה חדש ? משדרגים מיתוג לעסק קיים? נשמח לבנות לכם קונספט שיווק, מיתוג להצלחה ומערך אינטרנט מושלם !

דילוג לתוכן