יחסי ציבור באינטרנט – Just In Time

Just In Time. יחסי ציבור – הנוסחה החדשה!

כיום, הולך ומתחזק עוצמתו של מנוע חיפוש הסרטונים יוטיוב. אחת ההתמחויות הגדולות של החברה הוא בהפקה ובקידום של סרטונים ליוטיוב. אנו מפיקים סרטונים  שיווקיים ותדמיתיים לחברות שונות. סרטונים אלו מקודמים הן בגוגל והן ביוטיוב,  ומהווים חלק אינטגרלי מהצלחת יחסי הציבור האינטרנטיים.

תחומים נוספים של יחסי ציבור בהם החברה עוסקת – הפקת וידאו קליפ, קריינות, יחסי ציבור לעורכי דין, גרין סקרין, שיווק ביוטיוב, הקמה וניהול של דפי פייסבוק, ועוד מגוון שירותים נוספים! כנסו עכשיו לתיק העבודות שלנו והתרשמו ממנו.

Just In Time תמיד איתך. בדיוק בזמן הנכון.

Just In Time. הצלחה בטוחה – ממש בכף ידך.

לאחר שנים רבות בתחום קידום האתרים, הבנו שהעולם המקוון התקדם. כיום, לא מספיק להביא את עצמך להיות בעמוד הראשון בגוגל, או אפילו לאחד המקומות הראשונים. עם הזמן, פיתחנו שיטות שאיפשרו לנו להיות בין אנשי הקידום המובילים בישראל. בין לקוחותינו נמצאות חברות מהגדולות בישראל, והצלחתנו בקידום האתרים סייעה להן לשפר את מחזור הרווחים פי כמה וכמה.

חברת Just In Time. יחסי ציבור באינטרנט – לא רק קידום אתרים.

החל משנת 2011 חל מהפך בשוק האינטרנטי. כעת ידוע לכולם, כי הצלחה אינטרנטית לא נמדדת בכמה אתה מקודם בגוגל, אלא בכמה נוכחות אתה מפגין ברשת כולה.

הפילוסופיה העסקית מאחורי פעילות החברה, דוגלת בראייה כוללת על התנהגות הגולשים והתאמת הפעילות האינטרנטית לפיה. אנחנו מספקים ללקוחותינו מגוון פיתרונות כדי להגדיל את הנראות שלהם ברשת, שקידום אתרים מוצלח הוא רק אחת הדרכים להשיג אותה. קידום ביוטיוב ובניית ערוץ יוטיוב הם שירותים עיקריים המסופקים ע"י החברה.

יוטיוב: אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך מנוע החיפוש הנפוץ ביותר כיום בעולם המערבי אחרי גוגל, הוא יוטיוב. אם ניקח את יוטיוב בכללותו כדוגמה, נראה כי בכל דקה שחולפת נצפים בו כמות סרטים של למעלה משנה.

מס' האנשים המחפשים ביוטיוב מדי שבוע, הוא למעלה מחצי מיליארד. כמות חשבונות המשתמשים הפתוחים במנוע החיפוש – 400 מיליון. כלומר – 400 מיליון אנשים נרשמו ליוטיוב, מילאו פרטיהם, ונוהגים לצפות ביוטיוב על בסיס כמעט יומיומי.

יוטיוב של היום, הוא למעשה חלק בלתי נפרד מגוגל. ניתן להשתמש בו בכלים אנליטיים בדומה לגוגל אנליטיקס, ניתן לצפות בו בהצעות לחיפושי מילים, וניתן אפילו לשלב בו אדסנס.

הקהל הישראלי, שכידוע לכולם הוא קהל בעל חיבה עזה למוצרי טכנולוגיה מתקדמת, אימץ גם הוא לחיקו את מנוע חיפוש הוידאו העצום. כיום יותר ויותר ישראלים מעדיפים לחפש פריטי מידע ביוטיוב, וגם מוצאים אותו. לכן, יחסי ציבור לעסקים קטנים חייבים להתמקד גם ביוטיוב!

הסיבה לכך היא פשוטה – מידע ויזואלי הוא קל הרבה יותר לעיכול, מאשר מידע כתוב. במקום לשבת מול המסך ולקרוא מידע שההבנה בו היא דלה, אנחנו אוהבים לראות באופן מוחשי וחי את העניינים כפי שהם מתקיימים במציאות.

כמו כן, סרטוני יוטיוב מוצלחים מתברגים בקלות יחסית למקומות הראשונים בגוגל, ולשם בדיוק אתה תגיע לאחר שנצלם אותך בפעילויותיך.

בניית אתרי לונגטייל: כיום, בניית אתר לא יכולה להתבסס על עיצוביות בלבד. האתרים שחברת Just In Time בונה, הינם אתרים מבוססי לונגטייל – מילות החיפוש הארוכות של גוגל.

משמעות הדבר היא, שאנחנו לא רוצים שאתם תופיעו רק בביטויים הראשיים.  באמצעות עבודה איתנו, אתם תופיעו בביטויים הראשיים וגם בכל הביטויים הנגזרים אליהם.

לדוגמה, אם אתם בית ספר למוסיקה הממוקם בתל אביב, אנחנו לא רוצים שתהיו ראשונים רק בביטוי "בית ספר למוסיקה". באמצעות עבודה איתנו, אתם תתקדמו גם בביטויים – "בית ספר למוסיקה במרכז", "בית ספר למוסיקה בתל אביב", ועוד ביטויים רבים שנגזרים מעצם עיסוקכם.

אתרי הלונגטייל שלנו הם אוטומטיים ומתקדמים, והם ידאגו עבורכם לנוכחות אינטנטית מאסיבית בשלל מילות חיפוש.

פייסבוק: התמחות נוספת של חברת Just In Time, היא בבנייה, עיצוב ותפעול של עמודי פייסבוק עבור לקוחותינו. עמוד המייצג את העסק מאפשר לכם לשמור על קשר קרוב עם לקוחותיכם, לענות על שאלותיהם ולאסוף המון לידים פוטנציאליים.

בניית דף בפייסבוק פותחת בפניכם עולם חדש של אפשרויות. כיום – מי שלא שם, פשוט לא קיים. אם אתם רוצים שקהל היעד שלכם יחשוב שאתם באמת שווים את ההשקעה הכספית שאתם רוצים לדרוש ממנו – כדאי מאד שתדאגו להיות נוכחים בדף פייסבוק מושקע.

מייל תפוצה, דפי נחיתה, קמפיינים PPC: כאנשים בעלי ניסיון של שנים במרחב הקיברנטי, ברשותנו נמצאים מאגרים של עשרות אלפי משתמשים מכל תחומי העניין והעיסוק. רשימות התפוצה שלנו עמוסות ברבבות אנשים (שכולם הושגו בדרך חוקית), שמהווים עבורכם קהל יעד מפולח ואיכותי.

רוצים לפנות אל עשרות אלפי אנשים בתוך מס' ימים בודדים ולהגדיל את המחזור פי כמה? באמצעות Just In Time, זו ממש לא בעיה!

מעבר לשיגור מייל תפוצה, חברת Just In Time גם בונה דפי נחיתה לאיסוף לידים. דפי נחיתה אלו מהווים יעד הפניה מקפיינים PPC ושיגור מייל תפוצה.

החברה תנהל עבורכם קמפיין PPC באדוורדס ופייסבוק, ותדאג שתזכו להצלחה במדומים אלה.

בנייה ותפעול של פורום: בניית פורום עשויה להיות ב-2 צורות. ניתן לבנות פורום שיהיה חלק מאתר מהבית, ובו הגולשים יחליפו דעות, חוויות והמלצות. חברת Just In Time תספק לכם איש מקצוע שמדי יום ידאג לתפעל את הפורום , לגייס  מנויים חדשים ולהפציץ בהודעות.

אפשרות נוספת ומתוחכמת יותר, שעליה אנחנו ממליצים ללקוחותינו, היא בניית פורום עצמאי שלא יהווה מייצג רשמי של החברה, ובו נציגים מטעמינו יספקו המלצות על פעילות החברה.

בדרך זו, תוכלו להנות מהלקוחות בעלי האמון הגדול ביותר בכם – עם המלצות אובייקטיביות, אי אפשר להתווכח.

המלצות באתרים חיצוניים: חברת Just In Time מקיימת שיתופי פעולה עם ערוצי אינטרנט רבים, שחלקם גם בבעלותה, והיא תדאג לספק עבורך המלצות חמות באותם אתרים.

אנחנו נדאג שלא יהיה לקוח פוטנציאלי אחד באותם אתרים שלא ישמע על פעילות החברה שלך –  ומשמעות הדבר, כמובן, היא הרבה יותר לידים בשבילך.

דילוג לתוכן