אז כמה בתי קפה אתם מכירים? למה אתם נשארים נאמנים לבית הקפה השכונתי או רצים לנסות את בית הקפה שנפתח בצד השני של העיר? מה גורם לכם לבחור לשבת דווקא באחד מבתי הקפה שנמצאים באותו רחוב? התשובה היא מיתוג וקונספט ! אווירה, מקצועיות, שירות , טעם האוכל והמחירים ..כל אלו חשובים לא פחות.
אחת ההתמחויות העיקריות של חברת Just In Time היא בניהול מסע יחסי שיווק אינטרנטי מקיף וכולל, למסעדות ואולמות אירועים המספקים שירותי קייטרינג.ניהול נכון של בית קפה הוא קודם כל הכרת קהל היעד ובניית אסטרטגיית שיווק ומיתוג עבורו : קהל מבוגר ומבוסס או צעיר, מיועד לפגישות עסקיות או למפגשים חברתיים, קהל של בוקר, של ארוחות צהריים עסקיות או ערב ורומנטיקה וכו. חשיבה שיווקית נכונה ופילוח שוק וקהלים תעזור לכם לבנות מיצוג נכון. המיתוג חייב לכלול עיצוב באווירה התאימה קופירייטינג ושפה גרפית נכונים למקום, לאתר ולתפריטים. חברת יחסי ציבור טובה תדע לעזור לכם לבנות את כל אלה. דוגמה למיתוג נכון ומוצלח אתם יכולים לראות באתר בית הקפה התל אביבי בנדיקט – אותו בנינו וקידמנו.