הכוונה היא לא השאיר אף טריטוריה קיימת באינטרנט ריקה. ליצור תנועה ישירה ועקיפה לאתר, לסרטונים המוצגים בו, והעסק שלך חי ונושם בכל רגע ובכל שנייה. מידע נוסף לגבי קידום ווידאו באינטרנט ניתן למצוא באתר ודרך שירות בלקוחות של האתר.
באמצעות תוכן מאסיבי שמוזן לאתר שלך, מופנה כל גולש לאתר ולווידאו. גם דרך קישורים חיצוניים וקמפיין PPC בגוגל, בטוויטר ופייסבוק, דרך דפי נחיתה עצמאיים, פורומים ובלוגים מקוונים.
אתרים חיצוניים, אתרים ממליצים, גישה מתוך גוגל ופייסבוק. כל מדיה אפשרית בה ניתן לשתף ולקדם את הווידאו נוכחת בקמפיין. חבילה מקיפה של שיווק וקידום העסק שלך. אם זה אומר לבנות אתר, לנתח מילות חיפוש קצרות וארוכות (longtail) , וקידום ישן.
הרעיון מתורגם לדרכי שיווק סטנדרטיות כלומר : מנועי חיפוש, מיילים תפוצה, לידים, דפי נחיתה, קידום אתרים וכדומה. כולם מאפשרים גישה לווידאו החדש שנוצר כדי להגביר תנועה אליו ובאמצעותו אל האתר של העסק המקודם.
היום אם אתה רוצה למצוא מידע על מייקל ג’קסון , עוגת תפוחים או האייפון החדש, סביר שתרצה לראות מה קורה בווידאו. און-ליין מחובר לטרנדים השולטים בעולם. סביר שתרצה לראות את ההופעה האחרונה, הקליפ האחרון, בעל הצפיות הרב ביותר ביו-טיוב. מידע וויקיפדי בא בעדיפות שנייה.
קידום ושיווק אתרים באינטרנט הוא שם המשחק. אבל אם עד לא מזמן זה נעשה על די העלאת תכנים מקוונים והפצתם במדיה הכתובה, בא יו-טיוב ושינה את התמונה. גוגל פרש חסות על המכה אתר והשאר היסטוריה.