קריינות למרכזייה- למן הרגע הראשון שבו נתקל הלקוח עם בית העסק שלכם נוצר רושם ראשוני שאותו קשה מאוד לשנות. על כן חשוב מאוד לתת ללקוח את התחושה והרושם שהוא הגיע למקום רציני , שמתייחס לכל לקוחותיו בצורה שווה. כיצד נעשה זאת? על ידי צליל המתנה רציני כמובן! או כמו שהדבר נקרא בפי התעשייה- ביזנסטון. מהו ביזנסטון? ביזנסטון משלב בתוכו כמה אלמנטים: קריין\קריינית רציניים המעבירים ללקוח את שמך, ואת העובדה ששיחתו חשובה לך וכמובן כל פרט אחר הנראה לך חשוב לרושם ראשוני, ומוסיקה שמתנגנת המתאימה בדיוק את אופי העסק שלך.
אל תזלזל! רושם ראשוני חשוב ביותר ומחקרים מראים כי זהו רושם שכמעט לא ניתן לשינוי!
דבר שני החשוב לא פחות הוא מרכזייה, או כפי שקרוי הדבר בעגה המקצועית, נתב שיחות. הקונספט הוא כמובן אותו הדבר-קריין\קריינית+מידע בסיסי על העסק + השלוחות הרצויות. זכור! -מעולם לא התקשרת לחברה גדולה והמתנת ללא ביזנסטון או מרכזייה. חשוב על כך…