הוספת תוסף נגישות לאתר וורדפרס

קידום אתרים / בלוג קידום אתרים / תוסף נגישות לאתר

צרו איתנו קשר - עוד היום!
הוספת תוסף נגישות לאתר

הבנת החשיבות של תוסף נגישות באתרים

כיום, אתר נגיש לכל המשתמשים היא לא רק חובה מוסרית אלא גם דרישה משפטית. תוספי נגישות הם כלים שעוזרים לבעלי אתרים לעמוד בהתחייבויות אלו על ידי הפיכת האתרים שלהם לשימושים עבור אנשים עם מוגבלויות, יש להתקין את התוסף עם בניית אתר וורדפרס. במאמר הזה נעמיק במה הם תוספים לנגישות, היתרונות שלהם, ואיך בוחרים בתוסף הנכון. בסופו של דבר, תבינו מדוע תוסף נגישות חיוני לאתר שלכם וכיצד ליישם אותו ביעילות.

מה זה תוסף נגישות?

הגדרה ומטרה

תוסף נגישות הוא כלי תוכנה שנועד לשפר את השימושיות של אתרים לאנשים עם מוגבלויות. תוספים אלה חיוניים כדי להבטיח שכולם, ללא קשר ליכולות הפיזיות או הקוגניטיביות שלו, יוכלו לנווט, לקיים אינטראקציה עם תוכן ברשת ולהפיק ממנו תועלת.

 

תוספים לנגישות משרתים מטרות מרובות, כולל:

שיפור הניווט: הם מקלים על הניווט באתרים באמצעות מקלדות, קוראי מסך או טכנולוגיות מסייעות אחרות.

 

שיפור הנראות: הם מספקים אפשרויות להתאמת גודל טקסט, ניגודיות וסכימות צבעים כדי להתאים למשתמשים עם לקות ראייה.

 

פישוט אינטראקציות: הם מקלים על הגשת טפסים ואלמנטים אינטראקטיביים אחרים עבור משתמשים עם ליקויים מוטוריים.

תכונות עיקריות של תוסף נגישות

תוספי נגישות מגיעים עם מגוון תכונות שנועדו לשפר את חווית המשתמש. חלק מהתכונות העיקריות כוללות:

תמיכה בקריאת טקסט

מבטיח שכל רכיבי הטקסט והניווט תואמים לקוראי מסך.

ניווט באתר בעזרת המקלדת

מאפשר למשתמשים לנווט באתר באמצעות קיצורי מקשים.

איך מוסיפים נגישות לאתר

גודל טקסט וניגודיות צבעים מתכווננת

מספק אפשרויות להגדלת גודל הטקסט והתאמת ניגודיות הצבע כדי לשפר את הקריאה.

טקסט חלופי של תמונה

יוצר או משפר באופן אוטומטי טקסט חלופי לתמונות, מה שהופך אותן לנגישות למשתמשים לקויי ראייה.

אינדיקטורים להתמקדות

מדגיש אלמנטים בדף כאשר משתמשים מנווטים בהם באמצעות מקלדת.

לדוגמה, WP Accessibility Helper ו-One Click Accessibility הם תוספים פופולריים המציעים מגוון תכונות לשיפור נגישות האתר. תוספים אלה לא רק משפרים את השימושיות אלא גם מבטיחים עמידה בסטנדרטים משפטיים.

צרו איתנו קשר - עוד היום!

היתרונות של שימוש בתוסף נגישות לאתר

מה זה תוסף נגישות

התאמה לדרישות חוק

אחד היתרונות העיקריים של שימוש בתוסף נגישות הוא הבטחת ציות לחוק. אתרי אינטרנט חייבים לעמוד בסטנדרטים -כמו לדוגמא ADA בארצות הברית ו-WCAG בינלאומית. אי ציות עלול להוביל לתוצאות משפטיות, לרבות תביעות וקנסות. תוסף נגישות עוזר לך לעמוד בדרישות אלה על ידי הטמעת תכונות נגישות נחוצות.

חווית משתמש טובה יותר

שיפור חווית המשתמש הוא יתרון משמעותי נוסף. תוספי נגישות מקלים על השימוש באתרים עבור אנשים עם מוגבלויות שונות, כגון ליקויי ראייה, שמיעתיים ומוטוריים. על ידי מתן אפשרויות כמו נגישות בלחיצה אחת, משתמשים יכולים להתאים במהירות את ההגדרות כדי לענות על הצרכים שלהם, מה שמבטיח חווית גלישה חלקה.

יתרונות SEO

לשיפורי הנגישות יש גם השפעה חיובית על SEO. מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים ידידותיים למשתמש, ותכונות נגישות תורמות לכך. לדוגמה, גוגל מתגמלת אתרים שקל לנווט ולקרוא בהם. תוספי נגישות כוללים לרוב תכונות המשפרות את הקידום באתר, כמו טקסט חלופי משופר לתמונות ומבנה תוכן טוב יותר.

על פי מחקר של SEMrush, אתרים עם נגישות טובה יותר נוטים לקבל שיעורי יציאה נמוכים יותר ומעורבות גבוהה יותר, שהם גורמים קריטיים להצלחת SEO.

שירות הוספת נגישות לאתר

שירות תוסף נגישות על ידי Just In Time

כשזה מגיע להבטיח שהאתר שלך יהיה נגיש לכל המשתמשים, לפעמים האפשרות הטובה ביותר היא לגייס עזרה מקצועית. חלק מהשירותים שהחברה מציעה, כוללת שירותי נגישות לאתרי אינטרנט, ומציעה פתרונות מקיפים לשילוב תוספי נגישות באתר שלך בצורה חלקה. השירותים שלהם לא רק מבטיחים עמידה בתקני נגישות אלא גם משפרים את חווית המשתמש הכוללת.

הוספת תוסף נגישות בצורה מקצועית

Just In Time מתמחה בהוספת נגישות לאתרים המותאמים לצרכים הספציפיים של אתר העסק. הצוות שלנו עורך הערכה יסודית של האתר כדי לזהות פערי נגישות ולהמליץ על התוספים המתאימים ביותר. תהליך זה כולל:

ביקורת אתר: ניתוח מפורט של האתר הנוכחי שלך כדי לזהות אזורים הזקוקים לשיפורי נגישות.

בחירת תוספים: בהתבסס על הביקורת, אנו בוחרים את התוספים הנגישים המתאימים ביותר, כגון WP Accessibility, SOGO Accessibility או uPress Accessibility Plugin Enable.

התאמה אישית ושילוב: התוספים שנבחרו מותאמים אישית כדי להתאים לדרישות העיצוב והפונקציונליות של האתר שלך. אנו מבטיחים כי התוספים משתלבים בצורה חלקה מבלי לשבש תכונות קיימות.

עלות הוספת תוסף הנגישות לאתר

המחיר שלנו משתנה בהתאם לסוג התוסף אותו תצטרכו, אתם מוזמנים ליצור אותנו קשר ואנו נחזור אליכם – ונתקין לכם את תוסף הנגישות תוך זמן קצר!

תוסף נגישות בוורדפרס
צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content