פרסום בטאבולה ובאאוטבריין

הגיע הזמן לנהל קמפיין פרסום מקצועי בעזרת טאבולה (Taboola) ואאוטבריין (Outbrain) לעסק שלכם!

כתיבת תוכן מקצועי ואיכותי למאמרים

העלאת התוכן בעזרת טאבולה

ניהול קמפיין שוטף בטאבולה עם A/B טסטינג

יצירת לידים איכותיים מהקמפיינים

מדידת ביצועי הקמפיינים ושיפור מתמשך

לפרסום העסק בעזרת טאבולה ואאוטבריין:

טאבולה ואאוטבריין

השלב הבא בפרסום כבר כאן – שיווק באמצעות תוכן. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים תוכן איכותי, ונמאס להם מפרסומות, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם. פרסום באאוטבריין Outbrain ופרסום בטאבולה Taboola מאפשר לכם להגיע לקהל שמבקר באתרים מובילים.

קידום בטאבולה ובאאוטבריין
ניהול קמפיין פרסום בTaboola ובOutbrain

קמפיין פרסום

השלב הראשון אותו נבצע הוא הגדרת סוג הקמפיין בהתאם לצורך הלקוח. בדומה לקידום ממומן בגוגל, טאבולה מציעה מספר סוגים של קמפיינים, ובמידה ונרצה להגדיל את תעבורת האתר, או לייצר לידים חמים לעסק – נבחר בסוג הקמפיין בהתאם.

פרסום תוכן

בעזרת פרסום בטאבולה, נוכל להעביר תוכן בהתאמה אישית למספר גדול של אתרים אשר משתפים פעולה עם Taboola. באתרים אלו כמובן – מבקר קהל היעד שלנו, ובכך נשיג לקוחות בעזרת חשיפת תוכן, ונחזק את סמכות האתר בעיני גוגל עבור קידום אורגני.

פרסום תוכן בטאבולה ובאאוטבריין
רספונסיביות לטאבולה ואאוטבריין

רספונסיביות

הפרדת התנועה שמגיעה מהמובייל והדסקטופ, מכיוון שאופי הגלישה של המשתמשים בין המכשירים אינו דומה – ונרצה לבחון מה עובד בצורה הטובה ביותר. לרוב, נראה כי נקבל את רוב התנועה מהמובייל, לעומת הדסקטופ.

אבני הדרך לפרסום בטאבולה ואאוטבריין:

יישום שיטת A/B טסטינג לקמפיין
אופטימיזציית קהל היעד בהתאם לתוצאות
אופטימיזציה לתקציבים ולהצעות המחיר בקמפיין
שיפור דפי הנחיתה המפורסמים בקמפיין
העלאת תקציב לקמפיינים מוצלחים
ניסיונות לקמפיינים חדשים שיניבו תנועה
שילוב בין טאבולה לאאוטבריין עבור פרסום
שידרוג ואופטימיזציה מתמדת לכלל הקמפיינים
השקת קמפיין חדש בטאבולה
בחירת קהל היעד לקמפיין
בחירת אסטרטגיית תקציב הקמפיין
העלאת התמונות והקופי לטאבולה
הפעלת הקמפיין לאחר השמת התוכן
מעבר על נתוני הקמפיין באופן עקבי
חיפוש אחר הצלחות הקמפיין בפרסומות
אופטימיזציית הקמפיין בהתאם להצלחות
הגדרת יעדים לקמפיינים
זיהוי קהל יעד ודפוסי התנהגות
הגדרת תקציב ואורך קמפיין
הגדרת מדדי KPI ספציפיים לקמפיין
כתיבת כותרות משכנעות שימשכו קליקים
בחירת תמונות איכותיות לקמפיין
כתיבת קופי מושך ומשכנע
בחירת נושאים מעניינים למאמרים

אופטימיזציה

נעקוב אחר תוצאות הקמפיינים לאחר הפרסום בטאבולה ובאאוטבריין, ונבין אילו אתרים מניבים את רוב התעבורה – ואילו אתרים שורפים את התקציב, ובהתאם נעלה את התקציב באתרים עם הביצועים הטובים ביותר, ונפסיק להשקיע באתרים שלא מניבים תנועה לאתר.

אופטימיזציה בטאבולה ובאאוטבריין

פלטפורמות אלו הן אידיאליות לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר או לייצר לידים. הם יעילים במיוחד עבור חברות עם אסטרטגיות שיווק תוכן חזקות או חברות בתעשיות שבהן תוכן חינוכי הוא בעל ערך. עסקים בתחום המסחר האלקטרוני, ערוצי חדשות וחברות עם תוכן בלוג משכנע רואים לעתים קרובות הצלחה. עם זאת, הם יכולים להיות שימושיים כמעט לכל סוג עסק, כל עוד התוכן והמיקוד מבוצעים היטב.

מפרסמים יוצרים מודעות מותאמות המורכבות מתמונה, כותרת ולפעמים תיאור קצר. לאחר מכן, מודעות אלו מופצות ברחבי רשת אתרי האינטרנט של הפלטפורמה. האלגוריתמים של הפלטפורמות מתאימים מודעות לקוראים על סמך גורמים כמו היסטוריית גלישה, נתונים דמוגרפיים וצריכת תוכן נוכחית. כאשר משתמשים לוחצים על המלצות ממומנות אלו, הם מופנים לתוכן או לאתר של המפרסם.

פלטפורמות אלו הן אידיאליות לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר או לייצר לידים. הם יעילים במיוחד עבור חברות עם אסטרטגיות שיווק תוכן חזקות או חברות בתעשיות שבהן תוכן חינוכי הוא בעל ערך. עסקים בתחום המסחר האלקטרוני, ערוצי חדשות וחברות עם תוכן בלוג משכנע רואים לעתים קרובות הצלחה. עם זאת, הם יכולים להיות שימושיים כמעט לכל סוג עסק, כל עוד התוכן והמיקוד מבוצעים היטב.

גם Taboola וגם Outbrain משתמשים בדרך כלל במודל של עלות לקליק (CPC), עם מחירים משתנים על סמך מיקוד, תחרות וביצועי מודעות. מפרסמים יכולים להגדיר הצעות מחיר לקליק משלהם, כאשר הצעות מינימום מתחילות לרוב בסביבות $0.01-$0.03 לקליק. התקציבים היומיים המינימליים בדרך כלל נמוכים, לרוב מתחילים בסביבות $10-$20, מה שהופך אותו לנגיש לעסקים קטנים לבדוק את המים. עם זאת, לתוצאות משמעותיות, מפרסמים רבים מוצאים שהם צריכים להשקיע יותר, עם תקציבים שנעים לרוב בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים בחודש.

Taboola ו-Outbrain מספקות לוחות מחוונים אנליטיים מקיפים למעקב אחר מדדי ביצועים מרכזיים. אלה כוללים בדרך כלל הופעות, קליקים, שיעור קליקים (CTR), עלות לקליק (CPC) והוצאה כוללת. מדדים מתקדמים יותר כמו מעורבות לאחר קליק, זמן באתר ושיעורי המרות זמינים גם כן. חשוב להגדיר יעדים ברורים לפני תחילת מסע הפרסום שלך ולהשתמש במדדים אלה כדי לבצע אופטימיזציה של המודעות שלך לאורך זמן. מפרסמים רבים משלבים גם את הפלטפורמות הללו עם כלי ניתוח משלהם כדי לקבל תמונה מלאה יותר של ביצועי מסע הפרסום.

צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content