קידום
רוצים לקדם את העסק שלכם ולהגיע לקהל גדול יותר, בלי להוציא כסף על פרסום? כנראה שקידום בגוגל מפות זה הפתרון בשבילכם – אסטרטגיה איתה משפרים את המיקום שלכם בחיפוש עסקים בגוגל מפות.
גוגל מיי ביזנס
גוגל ‘לעסק שלי’ שימושי במגוון תחומים, נרצה להשתמש ב-GMB להגדרת מידע על העסק כמו תיאור העסק, נוסיף את אתר העסק עבור קידום אורגני בגוגל, נגדיר את קטגוריית העסק בגוגל, נוסיף סושיאל מדיה, נעלה תמונות וסרטונים הקשורים לעסק – ונעדכן באופן קבוע את פרופיל גוגל מיי ביזנס.
ביקורות ב-GMB
כחלק מהפיצ’רים שגוגל מיי ביזנס מציע, ניתן לכתוב ביקורות על העסק בגוגל. נעודד לקוחות לכתוב ביקורות חיוביות לאחר אינטראקציה, נשיב לביקורות וניתן מענה – ובכך נחזק את קידום העסק בגוגל מפות.
NAP Consistency
בעת יצירת פרופיל גוגל מיי ביזנס, נוודא כי המידע אחיד בכל רחבי הרשת, כלומר – שם העסק, כתובת, מספר הטלפון, ושעות פעילות תואמים בכל רחבי הרשת על מנת לשמור על עקביות.
אבני הדרך בתהליך קידום בגוגל מפות:
גוגל פוסטים
יצירת פוסטים עקביים בגוגל מיי ביזנס לשיתוף עדכונים, הצעות מחיר (הנחות), אירועים ומידע לגבי העסק בפרופיל בגוגל. מטרת הפוסטים לספק חשיפה נוספת עבור העסק בגוגל מפות – כאשר הפוסטים מופיעים בגוגל מפות.
תמונות וסרטונים
תוכן חזותי ממלא תפקיד חשוב במעורבות של לקוחות פוטנציאליים ובקידום בגוגל מפות. הוספת תמונות וסרטונים עוזר לספק מבט מקיף יותר על העסק, ומעניק מידע נוסף מלבד הטקסט והתיאור לגבי העסק.
כדי לשפר את הנראות בגוגל מפות, התמקד בהשלמת וביצוע אופטימיזציה של פרופיל העסק שלך ב-Google. עדכן באופן קבוע את המידע העסקי שלך, הוסף תמונות באיכות גבוהה ועודד לקוחות להשאיר ביקורות. השתמש במילות מפתח רלוונטיות בתיאור העסק ובפוסטים שלך כדי לשפר קידום אתרים מקומי. צור קשר עקבי עם ביקורות ושאלות של לקוחות כדי להראות שהעסק שלך פעיל ומגיב. בנוסף, השתמש ב-Google Posts כדי לשתף עדכונים, הצעות ואירועים, שיכולים לעזור לשמור על הפרופיל שלך רענן ומרתק.
כדי להופיע בגוגל מפות, עליך ליצור ולאמת פרופיל בגוגל מיי ביזנס. התחל על ידי ביקור באתר פרופיל העסק של Google ותבע את הרישום הקיים שלך או צור אחד חדש אם העסק שלך עדיין לא רשום. מלא את כל המידע הדרוש על העסק שלך, כולל שם, כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט ושעות פעילות. לבסוף, אמת את העסק שלך באמצעות תהליך האימות של Google, שעשוי לכלול קבלת גלויה, שיחת טלפון או אימייל עם קוד אימות.
ביקורות של לקוחות חשובות ביותר לקידום בגוגל מפות מכיוון שהן משפיעות באופן משמעותי על הנראות והאמינות של העסק שלך. ביקורות חיוביות יכולות לשפר את דירוג החיפוש שלך בGoogle Maps ולהפוך את העסק שלך למשוך יותר ללקוחות פוטנציאליים. גוגל מתייחסת הן לכמות והן לאיכות של ביקורות בעת קביעת דירוג החיפוש. עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות ותמיד להגיב לביקורות באופן מיידי ומקצועי, תוך התייחסות לכל דאגה שהועלתה בביקורות שליליות.
כן, אתה יכול לפרסם ישירות בגוגל מפות דרך Google Ads. זה מאפשר לך ליצור מודעות מבוססות מיקום המופיעות בחיפושים בגוגל מפות ובמפה עצמה. לשם כך, תצטרך להגדיר חשבון Google Ads וליצור מסע פרסום המתמקד במודעות חיפוש מקומיות. מודעות אלו יכולות לכלול את כתובת העסק שלך, מספר טלפון, שעות פעילות ואפילו תמונות. בעוד שאופטימיזציה אורגנית היא חיונית, פרסום בתשלום יכול לספק דחיפה נוספת לנראות שלך, במיוחד בשווקים תחרותיים.