קידום בתי קפה

קידום אתרים / בלוג קידום אתרים / קידום ושיווק בתי קפה

צרו איתנו קשר - עוד היום!
איך מקדמים אתרים לבתי קפה

קידום, שיווק ובניית אתרים לבתי קפה

אז כמה בתי קפה אתם מכירים? למה אתם נשארים נאמנים לבית הקפה השכונתי או רצים לנסות את בית הקפה שנפתח בצד השני של העיר? מה גורם לכם לבחור לשבת דווקא באחד מבתי הקפה שנמצאים באותו רחוב? התשובה היא מיתוג וקונספט ! אווירה, מקצועיות, שירות , טעם האוכל והמחירים ..כל אלו חשובים לא פחות.

כל בית קפה שרוצה לשרוד לאורך זמן חייב יחסי ציבור באינטרנט טובים ומיתוג מוצלח. בעיקר באזורים בהם התחרות על הלקוח היא גבוהה והתודעה הציבורית תובענית במיוחד. בסופו של יום רוב בתי הקפה בניגוד למסעדות, מציעים תפריט כללי ובסיסי וההבדל הוא באיך הלקוח רואה את הערכים המוספים של המקום.

אחת ההתמחויות העיקריות של חברת Just In Time היא בניהול מסע יחסי שיווק אינטרנטי מקיף וכולל, למסעדות ואולמות אירועים המספקים שירותי קייטרינג.ניהול נכון של בית קפה הוא קודם כל הכרת קהל היעד ובניית אסטרטגיית שיווק ומיתוג עבורו : קהל מבוגר ומבוסס או צעיר, מיועד לפגישות עסקיות או למפגשים חברתיים, קהל של בוקר, של ארוחות צהריים עסקיות או ערב ורומנטיקה וכו. חשיבה שיווקית נכונה ופילוח שוק וקהלים תעזור לכם לבנות מיצוג נכון. המיתוג חייב לכלול עיצוב באווירה התאימה קופירייטינג ושפה גרפית נכונים למקום, לאתר ולתפריטים. חברת יחסי ציבור טובה תדע לעזור לכם לבנות את כל אלה. דוגמה למיתוג נכון ומוצלח אתם יכולים לראות באתר בית הקפה התל אביבי בנדיקט – אותו בנינו וקידמנו.

לאחר שנבנה הקונספט השיווקי ניתן להתחיל להקים את מערך האינטרנט. אתר הבנוי לקידום אורגני בגוגל הוא הפנים של בית הקפה שלכם והדרך הסלולה להבאת הלקוחות. (אנחנו ממליצים על אתרי לונגטייל-זנב ארוך שהוא אתר בעל מנוע חיפוש מיוחד היוצר דפים לפי חיפושי הגולשים ומנווט אותם אליו. אתר כזה מביא לידים איכותיים לבעל האתר ובעת קידום האתר הוא עולה מהר מאוד לראש תוצאות החיפוש. האתר יקודם על כל ביטויי המפתח הרלוונטיים בתחום, ייצר נראות בגוגל מה שיגרום ללקוחות להגיע דווקא אליכם ולא למתחרים,כאשר יחפשו מקום שתואם את הקונספט שלכם.

קידום סרטוני יוטיוב הם המילה האחרונה בתחום הקידום. הסרטונים אטרקטיבים ויזואלית,נוחים להעברת רוח העסק ובולטים בדף תוצאות החיפוש. אנחנו ממליצים על סרטונים מושקעים ומקצועיים, מלווים בקופירייטינג וקריינות ומפולחים לפי מילות מפתח.

צרו איתנו קשר - עוד היום!

צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content