שירותי קידום

קידום אתרים / שירותי קידום

מה אנחנו מציעים

פתרונות קידום ברשת לעסקים ולחברות

הצוות שלנו ידאג לצמיחת העסק שלך בדרך הטובה ביותר בעזרת שירותי קידום מקצועיים ומתקדמים המובילים ביותר בארץ, אנו הפתרון המושלם לכל עסק שמחפש להציג את עצמו בצורה מקצועית ומרשימה.

סקשיין קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל עם התמקדות בביצועי הקמפיין ושיפור מתמיד להוזלת עלות לקליק, לשיפור יחסי המרה ושיפור העלות לליד.

סקשיין קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל (SEO)

צוות מקצועי בעל ניסיון של מעל 18 שנים, מבצע עבורכם קידום אורגני בגוגל בצורה איכותית, ואת כל התהליכים הנדרשים עבור מיקום בתחילת החיפוש בגוגל.

סקשיין קידום ברשתות החברתיות

קידום ברשתות החברתיות

צוות מדיה ועורכים מנוסים, בעלי ניסיון ביצירת תוכן איכותי ושיווקי וניהול רשתות החברתיות, במטרה להגיע לאלפי אנשים.

סקשיין פרסום בטאבולה ובאאוטבריין

פרסום בטאבולה ואאוטבריין

צוות פרסום המתמחה בטאבולה ובאאוטבריין, בכתיבת מאמרים לפרסום בTaboola ובOutbrain, וביצירת תכנים לקידום האתר.

סקשיין קידום בגוגל מפות

קידום בגוגל מפות

יישום אופטימיזציה לקידום עסקים בגוגל מפות, הגדלת חשיפת העסק עם גוגל מיי ביזנס (GMB), והנעת קהל משתמשים לאתר העסק.

סקשיין קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב

צילום סרטונים איכותיים לקידום העסק ביוטיוב, עיצוב גרפיקה איכותית לערוץ היוטיוב, ויצירת תוכן מסקרן ומושך.

קידום אורגני בגוגל - SEO

אנחנו מבינים שהנוכחות בגוגל של העסק שלכם היא קריטית להצלחתו. לכן, הצוות המקצועי והמנוסה שלנו מתמחה בקידום אורגני בגוגל, כדי להבטיח שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש הרלוונטיות.

מחקר העסק

התהליך שלנו מתחיל במחקר מעמיק של העסק ושל מתחרי העסק ברשת. אנו מזהים את מילות המפתח הנפוצות והרלוונטיות ביותר, מנתחים את ביצועי המתחרים שלכם ומפתחים אסטרטגיית קידום מותאמת אישית לאתר. המטרה היא להבטיח שהאתר שלכם בנוי באופן אופטימלי עבור קידום אורגני בגוגל.

אסטרטגיית קידום

הגישה שלנו כוללת הגדרת יעדים ברורים ואסטרטגיית קידום מפורטת. אנו מספקים ליווי צמוד ותמיכה לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון ועד להשגת התוצאות הרצויות – הופעת האתר במיקומים הראשונים בגוגל.

אופטימיזציית קידום בגוגל

הצוות שלנו כותב עבורכם תוכן איכותי, עשיר במילות מפתח, שיחזק את הסמכות של האתר בעיני גוגל. בין אם אתם זקוקים לשיפוץ האתר הקיים או לבניית אתר חדש לחלוטין, אנחנו כאן כדי לספק את הפתרון. בנוסף, אנו בונים תשתית לינקים חיצוניים שלמה מאתרים איכותיים ואמינים בגוגל.

שירותי קידום אורגני בגוגל SEO

קידום ממומן בגוגל - PPC

פרסום ממומן בגוגל הוא תהליך שמטרתו להוביל טראפיק לאתר, תוך כדי תשלום עבור קמפיינים המביאים את האתר למיקומים הראשונים בגוגל. התהליך כולל מספר שלבים מרכזיים שמטרתם להביא לשיפור בתוצאות וברווחיות של הקמפיינים.

מחקר נתונים

הצעד הראשון שלנו הוא לנתח לעומק את הנתונים מקמפיינים קודמים. אנו בוחנים מדדים מרכזיים כגון שיעורי קליק, יחסי המרה, עלות לליד – ועוד, במטרה לזהות את המאפיינים של קהל היעד שמגיב בצורה הטובה ביותר לקמפיינים הממומנים.

אופטימיזציית קמפיין ממומן

בעזרת המידע מהמחקר, אנו יודעים להתמקד בזיהוי הזדמנויות לשיפור ולייעול הקמפיינים. זה עשוי לכלול התאמות למודעה במובייל או במחשב, עיצוב מחדש של הקמפיינים, שיפור הקופי, מיקוד מחדש בתכנים מסוימים ועוד. מטרתנו היא להגדיל את האפקטיביות של כל קמפיין.

ניתוח תוצאות קמפיינים

אולם העבודה שלנו אינה מסתיימת עם השקת הקמפיינים המשופרים. אנו מנתחים באופן שוטף את הביצועים, במטרה להבין מה עובד היטב ומה דורש שיפור נוסף. התוצאות מקנות לנו ידע לביצוע התאמות אסטרטגיות שמטרתן להוזיל את עלות ההקלקה (CPC) ולהגדיל את התשואה על ההשקעה (ROI) בכל קמפיין עוקב.

שירותי קידום ממומן בגוגל PPC

קידום רשתות חברתיות

יצירת פרופיל העסק בסושיאל מדיה משלבת תכנון ופיתוח אסטרטגיה. התכנון לאסטרטגיית קידום ברשתות החברתיות כולל את סוג התוכן בו נפרסם, למי מיועד התוכן, ובאיזו תדירות נצטרך לפרסם.

פרסום בסושיאל

אנו מתמחים בניהול וקידום שוטף של עמודי עסקים ברשתות החברתיות. על ידי שילוב של קופי איכותי, פרסום פוסטים מעוצבים וחשיפה לקהלים רלוונטיים, נוכל לקדם משמעותית את החשיפה לעסק באינטרנט.

אופטימיזציית קידום ברשתות

אבל אנחנו לא מסתפקים רק ביצירת תוכן מעורר השראה. אנו מאמינים בכוחם של נתונים בזמן אמת כדי למקסם את האפקטיביות של המאמצים לקידום העסק. אנו מנתחים את הביצועים של כל פוסט, מזהים את סוגי התוכן המצליחים ביותר, וקובעים את הזמנים האופטימליים לפרסום.

פרופיל מצליח בסושיאל

הצוות שלנו, המורכב ממעצבים גרפיים מוכשרים, יוצרי תוכן מנוסים ואנשי שיווק מובילים, עובדים ביחד כדי לבנות עבורכם פרופיל מצליח לסושיאל. אנו ניקח על עצמנו את הניהול היומיומי של העמודים שלכם, נייצר תוכן מעורר עניין ונבטיח שהמסר שלכם מגיע לקהל הנכון בזמן הנכון.

שירותי קידום ברשתות החברתיות

קידום גוגל מפות - GMB

קידום אורגני בגוגל מפות הוא אחד הכלים החשובים ביותר להתקדמות בחיפושים בגוגל. באמצעות שימוש נכון ב-GMB, ניתן להגיע למיקומים הראשונים בגוגל בחיפושים מקומיים. כמו כן, ניהול נכון של Google Maps מאפשר ללקוחות למצוא את העסק בקלות ולקבל הנחיות הגעה מדויקות.

גוגל מיי ביזנס

הצעד הראשון בקידום אתרים אורגני באמצעות גוגל מיי ביזנס הוא יצירת פרופיל עסקי מלא ומדויק. יש לוודא כי המידע החשוב, כגון שם העסק, כתובת ושעות פעילות, מעודכן ונכון. כדאי להעלות תמונות איכותיות ולעודד לקוחות להשאיר ביקורות חיוביות כדי לשפר את המיקומים בגוגל.

אופטימיזציית גוגל מפות

שימוש נכון בגוגל מפות יכול להוביל לחשיפה מוגברת בקרב לקוחות מקומיים. על ידי עידכון המיקום המדויק של העסק במפות, לקוחות יכולים למצוא בקלות את דרכם אל העסק שלך. חשוב לוודא שהמיקום מופיע בצורה נכונה ולספק פרטים נוספים כמו חניון או תחבורה ציבורית קרובה.

ניהול ביקורות ב-GMB

ביקורות של לקוחות משפיעות על החלטות של לקוחות פוטנציאליים. ניהול נכון של ביקורות כולל מענה מהיר ומקצועי, הן לחיוביות והן לשליליות. תגובות מכובדות משפרות את תדמית העסק ומעודדות לקוחות נוספים להשאיר ביקורות.

שירותי קידום בגוגל מפות GMB

קידום ביוטיוב לעסקים

יוטיוב היא פלטפורמה שבעזרתה ניתן להרחיב את טווח ההגעה ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק. באמצעות סרטונים איכותיים, עסקים יכולים להציג את שירותי העסק, להניע תנועה דרך קידום ביוטיוב ולייצר לידים חמים בקלות.

יצירת תוכן איכותי

צילום סרטונים איכותיים הוא חלק מהמרכיבים החשובים עבור קידום ביוטיוב. מטרת הסרטונים היא למשוך את עין הלקוחות, ולייצר לידים לעסק. נצלם מגוון סרטונים ונבצע אופטימיזציה של התוכן באמצעות מילות מפתח בכותרות, בתיאורים ובתגים כדי לשפר את החשיפה ביוטיוב.

פרסום ביוטיוב

פלטפורמת הפרסום של יוטיוב מציעה מגוון כלים לקידום הערוץ. נחקור פורמטים שונים של מודעות וקמפיינים – ונתמקד בקהל היעד לעסק. הקמפיינים והפרסומות שניצור יציגו את המסר העיקרי באופן קצר וקולע לקהל היעד, ואת שירותי העסק.

בניית קהילה

בניית קהל צופים נאמן הינו הכרחי לקידום ממושך ביוטיוב. נענה לשאלות הצופים בתגובות, ניצור פלייליסטים מסודרים במידת הצורך לערוץ. נבצע ניתוח של ערוץ היוטיוב על מנת להבין את התנהגות הצופים ובכך להתאים את התוכן אליהם, במטרה לשמר על הקהל ולקדם את הערוץ ביוטיוב.

שירותי קידום ביוטיוב

טאבולה ואאוטבריין

Taboola ו-Outbrain הן פלטפורמות מובילות לגילוי תוכן המציעות לעסקים הזדמנויות פרסום בגוגל. פלטפורמות אלו מאפשרות לאתרים להגיע לקהלים באינטרנט בעזרת קמפיינים, המציגים את תוכן העסק בתור מודעות, ובכך להניע תנועה ולהגביר את החשיפה לעסק.

אסטרטגיית תוכן

פיתוח אסטרטגיה יעילה לכתיבת תוכן עבור פרסום בטאבולה ובאאוטבריין. יצירת כותרות מושכות תשומת לב ותמונות איכותיות שמפתות משתמשים ללחוץ. התמקדות ביצירת תוכן איכותי ורלוונטי המעניק ערך לקהל היעד.

אפשרויות מיקוד

טאבולה ואאוטבריין מציעות אפשרויות מיקוד מתוחכמות כדי להגיע לקהל היעד של העסק. נשתמש במיקוד דמוגרפי, גיאוגרפי והתנהגותי כדי להבטיח שמודעות העסק יוצגו למשתמשים הרלוונטיים ביותר.

אופטימיזציית ביצועים

אופטימיזציה מתמדת של הקמפיינים למקסום החזר ההשקעה (ROI) בטאבולה ובאאוטבריין. מעקב אחר מדדי מפתח כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות לרכישה. ביצוע A/B טסטינג לקמפיינים, כותרות ודפי נחיתה כדי לזהות את האסטרטגיה הטובה ביותר.

שירותי פרסום בטאבולה ובאאוטבריין
צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content