בניית אתרים

בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר, בואו להפוך את החלום שלכם לאתר איכותי ומקצועי – למציאות!

מומחים בבניית אתרים מכל הסוגים

בניית אתרים בוורדפרס ללקוח

צוות מעצבים ברמה הגבוהה ביותר

כתיבה ויצירת תוכן ע"י קופירייטר

אני רוצה שתבנו את האתר שלי!

בניית אתרים מקצועי ליצירת רושם ראשוני

רושם ראשוני

יצירת רושם ראשוני חיובי על הגולשים באתר העסק שלכם הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר להפיכת הגולשים, ללקוחות פוטנציאליים. אתר האינטרנט הוא כמו הבית השני של העסק, המקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים פוגשים אתכם לראשונה – בעזרת אתר מעוצב ומושקע, תוכלו להשיג את אמון לקוחותיכם.

עיצוב

תהליך בניית האתר מתחיל באפיון סוג העסק, ובהתאם נאפיין את קו עיצוב הגרפי אליו נרצה לפנות, ונייצר סקיצות מתאימות. לאחר סיכום על סקיצת האתר – מתחילה העבודה האמיתית, הסקיצה נשלחת אל צוות המעצבים של החברה ובהתאם יוצרים תוכן הכולל תמונות, רקעים לסקשיינים באתר, סרטונים, אייקונים, וכו’.

עיצוב ובניית אתרים Just In Time
תהליך בניית אתרים

בניית האתר

לאחר קבלת הסקיצה, וסיום עבודת צוות המעצבים – מתחילה הבנייה של האתר. הבנייה כוללת הטמעה של הסקשיינים בסקיצה אל האתר, ושימוש בתכנים שנוצרו ע”י צוות המעצבים לקבלת מראה אחיד וייחודי באתר. בנוסף, נעבוד על בניית תשתית האתר – ונאפשר ניווט נוח בין הדפים.

כתיבת תוכן

לאחר בניית הסקשיינים והוספת העיצוב, נתחיל לכתוב את התכנים עבור האתר. כלל התוכן נכתב ע”י הקופירייטר של החברה – אשר בעל ידע לכתיבת תוכן מוכר, משכנע ומסקרן. תוך כדי כתיבת התוכן, הקופירייטר שם דגש על שימוש במילות המפתח הרלוונטיות לטובת קידום אורגני בגוגל.

כתיבת תוכן לבניית אתרים
בניית פרופיל לינקים באתר

לינקים

כחלק מבניית האתר, נכלול לינקים פנימיים לעמודים אותם נרצה לקדם. בנוסף לכך, אנו דואגים להפניות של לינקים חיצוניים איכותיים אל דומיין העסק שלכם – לבניית תשתית לינקים גדולה ומבוססת, שתוביל לקידום עד החיפושים הראשונים.

אבני הדרך בתהליך בניית אתרים:

הוספת אפקטים לסקשיינים במידת הצורך
יצירת מרווחים שווים בין סקשיינים באתר
הוספת תפריט ראשי המאפשר ניווט נוח באתר
התקנת תוספים והטמעת תוסף נגישות
הוספת פוטר (תפריט תחתון) לאתר
אופטימיזציה לטובת קידום אורגני
בדיקת מהירות האתר ושיפור במידת הצורך
מעבר לרספונסיביות מלאה במובייל ובמחשב
אפיון ראשוני של העסק ותחום העסק
הבנת ציפיות ורצונות של הלקוח מהאתר
יצירת סקיצות ומעבר עם הלקוח
בחירת סקיצה מתאימה
העברת הסקיצה לצוות מעצבים
תחילת בניית האתר לפי הסקיצה
הטמעת הגרפיקה שעוצבה ע"י המעצבים
כתיבת תוכן רלוונטי לכל סקשיין באתר ע"י קופירייטר

אתרים שבנינו לעסקים:

בניית אתרים רספונסיביים

רספונסיביות

לאחר בניית האתר, נרצה להפוך אותו לנגיש בכל המכשירים. הצוות עובד על התאמה רספונסיבית של האתר לכל המכשירים, וגדלי המסכים – כלומר, רספונסיביות מלאה לכל עמודי האתר, שכן החווית משתמש במחשב, ובמובייל צריכה להיות שונה.

תוספים

הטאץ’ האחרון בבניית האתר – תוספים. נרצה להתקין תוספים אשר עוזרים לנו לעקוב אחר תוצאות האתר, ותוספים אשר משפרים את מהירות האתר. חלק מהתוספים איתם אנו עובדים: לקידום נשתמש בYoastSEO, ולמהירות – WP Optimize. בנוסף לכך, נתקין תוסף נגישות מותאם אישית לאתר רספונסיבי גם לנייד וגם למחשב.

תוספים ופלאגינים לבניית האתר
WordPress Site Maintenance

תחזוקה

המחויבות שלנו ללקוחותינו אינה מסתיימת עם בניית האתר. אנו מציעים שירותי תמיכה ותחזוקה מתמשכים, הכוללים עדכוני אבטחה, גיבוי נתונים קבוע, ופתרון בעיות טכניות בזמן אמת. אנו נלווה אתכם בכל שלב כדי להבטיח שהאתר ממשיך לתפקד ברמה הגבוהה ביותר.

בניית אתר לעסק כוללת מספר שלבים חשובים: ראשית, יש להגדיר את מטרות האתר והפונקציונליות הנדרשת. לאחר מכן, נבנה מפת האתר ומבנה הניווט, ומתחילים בעיצוב המראה הוויזואלי תוך התאמה מלאה לזהות המותג. שלב הפיתוח והקידוד מתמקד ביצירת אתר מהיר, מאובטח ורספונסיבי. לבסוף, ממלאים את האתר בתוכן איכותי ורלוונטי, בוחנים את הביצועים ומשחררים אותו לאוויר העולם - כעת העסק שלך זוכה בנוכחות מקוונת מקצועית ומרשימה.

לאחר שהאתר עלה לאוויר, העבודה רק מתחילה. כעת יש לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה לקידום המטרות העסקיות: שיווק המותג, מוצרים ושירותים, יצירת מעורבות עם לקוחות פוטנציאליים, שיתוף תכנים מעניינים ומועילים, וביסוס מוניטין מקצועי. חשוב להשקיע בקידום האתר במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ובערוצים נוספים כדי להגדיל את החשיפה ולמשוך תנועה רלוונטית. כמו כן, יש לדאוג לתחזוקה שוטפת, עדכון תוכן קבוע ושיפורים מתמשכים כדי לשמור על אתר עדכני, אמין ואפקטיבי לאורך זמן.

כדי לגרום לאתר להופיע בצמרת תוצאות החיפוש האורגניות של Google, יש ליישם אסטרטגיית SEO מקיפה. זה כולל מחקר מילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה on-page של כותרות, כותרות משנה ותגי meta, יצירת תוכן מקורי, מעמיק ואיכותי שעונה על צרכי הגולשים, שיפור מהירות הטעינה וחוויית המשתמש, ובניית קישורים חיצוניים איכותיים מאתרים בעלי סמכות. תהליך זה דורש זמן, עקביות ומומחיות, אך כשהוא מבוצע נכון, הוא יכול להקנות לאתר דירוגים גבוהים, תנועה אורגנית משמעותית ויתרון תחרותי ארוך טווח.
צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content