קידום ברשתות חברתיות

תנו לנו לקדם את העסק שלכם קדימה בסושיאל – עם תוכן איכותי, מעורבות גבוהה וצמיחה עסקית!

יצירת תוכן לקידום וזמני העלאה קבועים

עיצוב פוסטים ברמות הגבוהות ביותר

ניהול סושיאל שוטף ומענה ללקוחות

הבנת רצונות קהל היעד וסיפוקם

היתרון בקידום רשתות חברתיות

היתרון

כיום, לכל עסק או חברה שנחשבת כגדולה, בעלת חשבונות ברשתות החברתיות, והניהול לרוב מתבצע ע”י חברות קידום או אנשים מומחים בקידום רשתות חברתיות. בעזרת הסושיאל תוכלו לקבל יותר פניות לאתר ובכך לחזק את האמינות והקידום אורגני בגוגל של העסק, ולהפוך לויראליים.

אסטרטגיה

קידום ברשתות חברתיות מתחיל בפיתוח אסטרטגיית תוכן ייחודית, המותאמת לעסק. אנו מבצעים מחקר מעמיק על קהל היעד, על המתחרים ועל מגמות רלוונטיות בתעשייה, ויוצרים לוח תוכן מפורט הכולל פוסטים, תמונות, סרטונים ותכנים. חברת Just In Time מתמחה בצילום סרטונים איכותיים לקידום ביוטיוב.

אסטרטגיית קידום ברשתות החברתיות
יצירת תוכן שיווקי לסושיאל מדיה

תוכן שיווקי

צוות הקופירייטינג והעיצוב שלנו מפיק תכנים מקוריים, מעניינים, כאלה שמושכים את העין, עבור כל אחת מהפלטפורמות החברתיות. אנו מקפידים על איכות גבוהה, על מסרים קולעים ועל עיצוב ויזואלי מקצועי שתואם את אופי העסק.

פוסטים

הצוות מעצב מגוון פוסטים איכותיים לפרסם כחלק מהשירות של קידום ברשתות החברתיות – לקידום העסק בסושיאל. אנו משתמשים בתמונות איכותיות, סרטונים קצרים וטקסטים מושכים כדי לתפוס את תשומת הלב של הגולשים.

פוסטים לקידום רשתות חברתיות

אבני הדרך לקידום ברשתות חברתיות:

יצירת תיאור פרופיל (Bio) מתאים
יצירת קשר עם קהל העסק ברשתות
השוואת ביצועים ותוצאות למטרות והיעדים
מעקב אחר תוצאות הפוסטים
הבנת הטרנדים הקיימים וניצולם לעסק
ניטור תגובות והודעות הלקוחות בסושיאל
כתיבת דוחות מעקב והעברתם לעסק
יצירת לוח זמנים להעלאת תוכן בסושיאל מדיה
שימוש בגרפיקה ועיצוב מושכי עיניים
כתיבת תיאורים קצרים וקולעים
שימוש עקבי במאפייני העסק (צבע, לוגו, גופן)
שימוש בהאשטגים רלוונטיים לעסק
יצירת האשטגים למותג העסק בקמפיינים
מענה על שאלות וביקורת מאת לקוחות
הצבת מטרות ויעדים בסושיאל
התאמת היעדים עם היעדים העסקיים
מחקר והבנת סוג קהל היעד
התאמת התוכן והטקסט אל קהל היעד
בחירת פלטפורמות רלוונטיות לעסק
יצירת אסטרטגיית תוכן
תכנון סוג התוכן והסרטונים לעסק
ניתוח נתונים בסושיאל מדיה

ניתוח נתונים

על מנת להבטיח תוצאות מרביות ושיפור מתמשך, אנו מנטרים ומנתחים בקפידה את הביצועים של התכנים, הקמפיינים והפוסטים ברשתות החברתיות. באמצעות כלי אנליטיקס מתקדמים, אנו עוקבים אחר מדדים חשובים לגבי הפוסטים והקידום הממומן – כגון חשיפה, מעורבות, קליקים, המרות ועוד.

אופטימיזציה

התובנות שמתקבלות מהנתונים מאפשרות לנו לזהות מגמות, לאתר הזדמנויות לשיפור ולבצע אופטימיזציה של האסטרטגיה והתכנים בהתאם. כך, אנו מבטיחים שהמאמצים לקידום ברשתות החברתיות מניבים תוצאות מוחשיות ותורמים להשגת היעדים העסקיים של הלקוח.
נכיל מידע לגבי מיקום העסק, ובהתאם נבצע אופטימיזציה לקידום בגוגל מפות דרך הסושיאל מדיה.

אופטימיזציה לקידום ברשתות החברתיות

פתיחת פרופיל עסקי ברשתות החברתיות מספקת הזדמנויות רבות לחשיפה, חיזוק המותג ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים. נוכחות פעילה בפלטפורמות פופולריות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מאפשרת לעסק להגיע לקהל רחב, לשתף תכנים מעניינים ומועילים, לקדם מוצרים ושירותים, ולבנות אמון ומוניטין. בנוסף, הרשתות החברתיות מספקות כלים לטרגוט מדויק של קהלי יעד ספציפיים, ומאפשרות תקשורת ישירה ואינטראקטיבית עם הלקוחות, מה שמחזק את הקשר והנאמנות שלהם למותג.

הפוטנציאל לחשיפה ברשתות החברתיות הוא עצום. עם מיליארדי משתמשים פעילים מדי יום בפלטפורמות השונות, עסקים יכולים להגיע לקהלים נרחבים ומגוונים, הן ברמה המקומית והן ברמה הגלובלית. באמצעות שיתוף תכנים משעשעים, אינפורמטיביים או מעוררי השראה, עסקים יכולים למשוך תשומת לב, לעורר עניין ולגרום להפצה ויראלית של המסרים שלהם.

אם אתה מחפש דרכים לקדם את העסק שלך, לחזק את המודעות למותג וליצור קשרים משמעותיים עם הלקוחות, אז בהחלט כדאי לשקול פתיחת חשבון עסקי ברשתות החברתיות. הנוכחות של העסק ברשת הופכת לחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק, ללא קשר לגודלו או לתחום העיסוק שלו. עם זאת, חשוב לזכור שניהול אפקטיבי של פרופיל עסקי דורש זמן, מאמץ ומומחיות. יש להשקיע במחקר, בפיתוח אסטרטגיית תוכן, ביצירת פוסטים מושכים ובמעורבות שוטפת עם העוקבים. אם אין לך את המשאבים או הידע הנדרשים לכך, שווה לשקול את האפשרות לשכור שירותים של מקצוענים בתחום, שיוכלו לסייע לך למקסם את הפוטנציאל של הרשתות החברתיות עבור העסק שלך.

צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content