Semrush מציע תכונת ביקורת אתרים יסודית המזהה בעיות SEO טכניות, ועוזרת לך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לביצועים טובים יותר.
Semrush עוזר באופטימיזציה של התוכן לדירוג טוב יותר על ידי מתן הצעות המבוססות על מאמרים בעלי ביצועים גבוהים.
פרויקטים: חלק זה מאפשר ליצור ולנהל פרויקטים, כל אחד מייצג אתר אינטרנט ספציפי. הפרויקטים כוללים כלים שונים למעקב אחר ביצועי האתר שלך, ביצוע ביקורות ועוד.
ניתוח מילות מפתח: כאן תוכל לערוך מחקר מילות מפתח של Semrush, לנתח קושי של מילות מפתח ולחקור מילות מפתח קשורות. הנתונים המסופקים עוזרים בהבנת נוף החיפוש ובזיהוי מילות מפתח פוטנציאליות למיקוד.
ניתוח דומיין: כלי זה מספק תובנות לגבי ביצועי החיפוש האורגני והממומן של כל דומיין. אתה יכול לנתח אתרי מתחרים כדי להבין את האסטרטגיות שלהם ולגלות הזדמנויות לאתר שלך.
ניתוח קישורים נכנסים: השתמש בכלי זה כדי לחקור את פרופיל קישורים נכנסים של האתר שלך, לגלות הזדמנויות קישור חדשות ולעקוב אחר קישורי קישורים נכנסים של המתחרים שלך.
ביקורת אתרים: כלי ביקורת האתר עוזר לזהות בעיות SEO טכניות ומספק המלצות לשיפורים. ביקורות סדירות חיוניות לשמירה על אתר אינטרנט בריא.
שיווק תוכן: חלק זה מציע כלים לתכנון ואופטימיזציה של תוכן. אתה יכול לבצע ביקורת תוכן, לגלות רעיונות תוכן חדשים ולנתח את הביצועים של תוכן קיים.
מעקב אחר דירוג: עקוב אחר דירוג מילות המפתח של האתר שלך לאורך זמן. כלי זה מספק תובנות חשובות לגבי האופן שבו מאמצי ה-SEO שלך משפיעים על הנראות של האתר שלך בתוצאות של מנועי החיפוש.
דוחות: הפק דוחות מפורטים על היבטים שונים של ביצועי ה-SEO שלך. ניתן להתאים דוחות אלו ולשתף אותם עם בעלי עניין.
ביצוע מחקר עבור מציאת Keywords רלוונטיים לתחום הוא היבט בסיסי של קידום אתרים, וכלי מחקר מילות מפתח של Semrush הם מהמקיפים ביותר שקיימים. הם מאפשרים לך לגלות מילות מפתח בעלות ערך שיכולות להניע תנועה לאתר שלך.
סקירת מילות מפתח: התחל בהזנת מילת מפתח או ביטוי בשורת החיפוש של Semrush. הכלי סקירת מילות מפתח מספק שפע של מידע, כולל:
נפח חיפוש: מספר החיפושים הממוצע שמילת המפתח מקבלת בחודש.
קושי מילת מפתח: מדד המציין כמה קשה לדרג את מילת המפתח.
עלות לקליק (CPC): שימושי עבור אלה המפעילים קמפיין פרסום PPC, זה מציג את העלות הממוצעת של מודעות בתשלום עבור מילת המפתח.
צפיפות תחרותית: משקפת את רמת התחרות בחיפוש בתשלום.
Keyword Magic Tool: זהו אחד הכלים החזקים ביותר של Semrush, המציע מסד נתונים נרחב של מילות מפתח. זה מאפשר לך:
גילוי מילות מפתח קשורות: מצא וריאציות ומונחים קשורים כדי להרחיב את רשימת מילות המפתח שלך.
סינון תוצאות: צמצם את מילות המפתח לפי מדדים כגון נפח חיפוש, קושי של מילות מפתח ומחיר לקליק.
מילות מפתח קבוצתיות: קבץ אוטומטית מילות מפתח דומות, מה שמקל על ארגון ותכנון התוכן שלך.
ניתוח פערים במילות מפתח: כלי זה עוזר לזהות מילות מפתח שהמתחרים שלך מדרגים עבורן, אבל אתה לא. על ידי הזנת דומיינים מרובים של מתחרים, תוכל לראות את החפיפה במילות מפתח ולמצוא הזדמנויות למקד מונחים שלא נוצלו.
ביטויים לשאילתות: Semrush גם מדגישה שאלות שאנשים שואלים בדרך כלל הקשורות למילת המפתח העיקרית שלך. מילות מפתח המבוססות על שאלות אלו מצוינות ליצירת תוכן המכוון לכוונת המשתמש ויכולות לעזור לך להופיע בקטעים מוצגים.
הבנה לאילו מילות מפתח המתחרים שלך ממקדים יכולה לספק תובנות חשובות לגבי אסטרטגיות ה-SEO שלהם. Semrush מציעה מספר כלים שיעזרו בניתוח מתחרים:
הזן את הדומיין של המתחרה כדי לראות סקירה כללית של ביצועי הקידום האורגני שלו, כולל מילות המפתח המובילות והתנועה המשוערת שלו.
צלול עמוק יותר לתוך מילות המפתח האורגניות של המתחרים שלך, כולל המיקומים שהם מחזיקים עבור כל מילת מפתח וכמות התנועה שמילות מפתח אלו מייצרות. נתונים אלה יכולים לעזור לך לזהות מילות מפתח בעלות ערך גבוה שאולי תרצה למקד אליהן.
כפי שהוזכר קודם לכן, כלי זה משווה את פרופיל מילות המפתח באתר לזה של המתחרים. הוא מזהה מילות מפתח שהמתחרים שלך מדורגים עבורן, אבל האתר שלך לא מדורג עבורם.
מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ארוכים וספציפיים יותר שמשתמשים עשויים לחפש. למרות שבדרך כלל יש להם נפחי חיפוש נמוכים יותר, לרוב יש להם שיעורי המרות גבוהים יותר מכיוון שהם מכוונים לכוונת משתמש ספציפית יותר. באמצעות Semrush, אתה יכול למצוא בקלות מילות מפתח עם זנב ארוך:
על ידי סינון תוצאות לנפחי חיפוש נמוכים יותר, תוכל לגלות מילות מפתח עם זנב ארוך שהן פחות תחרותיות אך רלוונטיות מאוד לתוכן שלך.
הכלי מספק רשימה של מילות מפתח קשורות, שלעתים קרובות כוללת וריאציות של זנב ארוך. לדוגמה, אם מילת המפתח העיקרית שלך היא “Semrush”, מילות מפתח קשורות עם זנב ארוך עשויות לכלול “כיצד להשתמש ב-Semrush לקידום אתרים” או “שיטות עבודה מומלצות לשימוש ב-Semrush”.
אופטימיזציה של הקידום באתר כוללת כוונון עדין של אלמנטים שונים באתר שלך כדי לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלו ולספק חווית משתמש טובה יותר. Semrush מציעה חבילה של כלים שיעזרו לנתח ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך לקידום אתרים בדף.
כלי ביקורת אתרים: תכונה זו מספקת ביקורת מקיפה של האתר שלך, ומזהה בעיות קריטיות של SEO. הביקורת מכסה היבטים כגון:
יכולת סריקה: הבטחה שמנועי חיפוש יכולים לגשת לדפים שלך ולהוסיף אותם לאינדקס.
יישום HTTPS: בדיקת תעודות SSL ושימוש ב-HTTPS תקינים.
קישור פנימי: הערכת מבנה הקישורים הפנימיים לשיפור הניווט וחלוקת ההון העצמי של קישורים.
בדיקת קידום באתר: כלי זה מציע המלצות ספציפיות לאופטימיזציה של דפים בודדים. הוא מנתח את 10 המתחרים המובילים עבור מילות המפתח שלך ומספק הצעות על סמך האסטרטגיות שלהם. ההמלצות עשויות לכלול:
אורך התוכן: הבטחת התוכן שלך עומד באורך הסטנדרטי של הנושא.
שימוש במילות מפתח: הצעות כיצד לשלב מילות מפתח באופן טבעי בכל התוכן.
מעורבות משתמשים: טיפים לשיפור מדדי מעורבות משתמשים, כגון זמן שהייה ושיעור יציאה מדף כניסה.
תבנית תוכן: הכלי תבנית תוכן SEO עוזר ליצור תוכן מותאם על ידי מתן הנחיות המבוססות על הדפים המדורגים בראש עבור מילות המפתח שבחרת. זה כולל:
מילות מפתח מומלצות: מילות מפתח ראשיות ומשניות לכלול בתוכן שלך.
קריאות: רמת קריאה מוצעת שתתאים לציפיות הקהל.
מבנה תוכן: עצות לגבי השימוש בכותרות, רשימות ורכיבי עיצוב אחרים כדי לשפר את הקריאה.
מטא תגים, כולל תגי כותרת ומטא תיאורים, ממלאים תפקיד מכריע בקידום אתרים. הם לא רק עוזרים למנועי חיפוש להבין את התוכן של דף אלא גם משפיעים על שיעורי הקליקים (CTR) מדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). הנה איך לבצע אופטימיזציה של מטא תגיות באמצעות Semrush:
הכללת מילת מפתח: ודא שמילת המפתח העיקרית שלך מופיעה בתג הכותרת. עוזר הכתיבה SEO של Semrush יכול לעזור לך ליצור כותרות אפקטיביות שהן לא רק עשירות במילות מפתח אלא גם מושכות.
אורך: שמור על תג הכותרת מתחת ל-60 תווים כדי למנוע חיתוך ב-SERPs.
עוזר הכתיבה ל-SEO: כלי זה מספק משוב בזמן אמת על המטא תגים שלך, ומציע שיפורים לשימוש במילות מפתח, טון ואורך.
מעקב אחר מיקום: עקוב אחר ההשפעה של תגיות המטא המותאמות שלך על הדירוג ושיעור הקליקים שלך.
קידום אתרים טכני כולל אופטימיזציה של תשתית האתר שלך כדי להבטיח שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק, להוסיף אינדקס ולדרג את הדפים שלך בצורה יעילה. כלי ביקורת האתרים של Semrush הוא משאב רב ערך לזיהוי ופתרון בעיות טכניות שעלולות להפריע לביצועי האתר שלך.
כדי להתחיל Site Audit, נווט אל כלי ביקורת האתר ב-Semrush והזן את כתובת האתר שלך. Semrush יסרוק את האתר שלך ותנתח היבטים טכניים שונים.
הכלי מספק סקירה מקיפה של תקינות האתר שלך, כולל ציון תקינות האתר, המציין את המצב הטכני הכולל של האתר שלך.
בעיות טכניות נפוצות שזוהו:
קישורים שבורים: אלו קישורים המובילים לדפים לא קיימים, וכתוצאה מכך חווית משתמש גרועה. Semrush מזהה את הקישורים הללו, ומאפשרת לך לתקן או להפנות אותם מחדש.
תוכן כפול: תוכן כפול עלול לבלבל את מנועי החיפוש ולהוביל לבעיות דירוג. Semrush מדגיש מקרים של תוכן משוכפל כדי שתוכל לטפל בהם.
שגיאות סריקה: בעיות שמונעות ממנועי חיפוש להוסיף כראוי את האתר שלך לאינדקס. אלה יכולים לכלול דפים חסומים, דפים חסרים או דפים עם שגיאות.
בעיות SSL ו-HTTPS: ווידוא שהאתר מאובטח באמצעות HTTPS היא קריטית לאמון המשתמש ולקידום אתרים. Semrush בודק תוקף אישור SSL ויישום HTTPS תקין.
כמות הזמן שלוקח לאתר להיטען היא גורם משמעותי הן בחוויית המשתמש והן ב-SEO. דפים בטעינה איטית יכולים להוביל לאחוזי יציאה גבוהים מדף הכניסה ולדירוג נמוך יותר. Semrush מספקת תובנות וכלים שיעזרו לשפר את מהירות האתר שלך.
כלי ביקורת האתרים כולל ניתוח מהירות דפים, המדגיש דפים עם זמני טעינה איטיים. הוא מספק מדדים כמו זמן עד בייט ראשון (TTFB), זמן טעינת עמוד כולל וגודל המשאבים.
Core Web Vitals: Semrush מדווח על Core Web Vitals, שהם מדדים קריטיים שהוגדרו על ידי Google למדידת חווית משתמש, כולל טעינה, אינטראקטיביות ויציבות ויזואלית.
אופטימיזציה של תמונות: תמונות גדולות יכולות להאט את האתר שלך. Semrush ממליץ לדחוס תמונות, להשתמש בפורמטים מודרניים כמו WebP, וליישם טעינה עצלה.
צמצום CSS ו-JavaScript: הקטנת גודלם של קובצי CSS ו-JavaScript יכולה להאיץ את זמני טעינת הדפים. Semrush מזהה קבצים שניתן לצמצם ומציע לשלב קבצים במידת האפשר.
שמירת מטמון ו-CDN: שימוש במטמון של דפדפן ורשתות להעברת תוכן (CDNs) יכול לשפר משמעותית את זמני הטעינה, במיוחד עבור משתמשים במיקומים גיאוגרפיים שונים.
קישורים הם מרכיב קריטי ב-SEO, הפועלים כהמלצות מאתרים אחרים. קישורים נכנסים באיכות גבוהה יכולים להגביר משמעותית את הסמכות והדירוג של האתר שלך. Semrush מציעה כלים חזקים לניתוח וניהול פרופיל קישורים נכנסים שלך, ועוזרים לך לפתח אסטרטגיה יעילה לבניית קישורים.
כדי לנהל ולשפר ביעילות את פרופיל הBacklinks באתר, התחל בניתוח הקישורים הקיימים הקיימים שלך באמצעות הכלי Backlink Analytics של Semrush. כלי זה מספק סקירה מפורטת של כל הקישורים הנכנסים המפנים אל האתר שלך.
סה”כ קישורים נכנסים: המספר הכולל של קישורים נכנסים המפנים לדומיין שלך. Semrush מסווג את הקישורים הללו על סמך תכונות כמו follow, nofollow, ממומן ו-UGC (תוכן שנוצר על ידי משתמשים).
דומיינים מפנים: מספר הדומיינים הייחודיים המקשרים לאתר שלך. Semrush גם מדגיש את האיכות והסמכות של התחומים הללו, ומספק סקירה כללית של המקורות המשפיעים ביותר.
סוגי קישורים נכנסים: פירוט של קישורים נכנסים לפי סוג, כגון קישורי טקסט, תמונה, טופס או מסגרת. זה עוזר להבין את אופי הקישורים שהאתר שלך משך.
ציון גרוע: Semrush מקצה ציון רעיל לכל קישור נכנס, המציין את הפגיעה הפוטנציאלית שלו ב-SEO של האתר שלך. ציוני רעילים גבוהים מצביעים על קישורים באיכות נמוכה או ספאמיים שעלולים להצדיק הסרה או ביטול.
קישורים נכנסים אבודים וחדשים: עקוב אחר קישורים נכנסים שאיבדת ואחרים חדשים שנצברו לאורך זמן. זה עוזר בהבנת הדינמיקה של פרופיל ה-backlink שלך ובזיהוי שינויים אחרונים.
ניתוח טקסט עוגן: מנתח את טקסט העוגן המשמש בקישורים נכנסים, ומבטיח גיוון ורלוונטיות. טקסט עוגן שעבר אופטימיזציה יתר יכול להיות דגל אדום עבור מנועי החיפוש.
הבנת אסטרטגיות הבאקלינקים של המתחרים שלך יכולה לספק תובנות והזדמנויות חשובות למאמצי בניית קישורים משלך. הכלי Backlink Gap של Semrush מאפשר לך להשוות את פרופיל הבאקלינקים באתר לאלו של המתחרים שלך.
הזן עד חמישה דומיינים מתחרים בכלי Backlink Gap Tool כדי לראות את הקישורים הנכנסים שיש להם שחסרים לאתר שלך. השוואה זו חושפת הזדמנויות פוטנציאליות לבניית קישורים.
הכלי מדגיש את הדומיינים המפנים הנפוצים והמשפיעים ביותר המקשרים למספר מתחרים אך לא לאתר שלך.
איכות ורלוונטיות: הערך את האיכות והרלוונטיות של קישורים נכנסים של מתחרים. Semrush מספקת מדדים כגון סמכות תחום וסוגי קישורים, ועוזרים לך לזהות אילו קישורים הם בעלי הערך הרב ביותר.
שיטות רכישת קישורים: על ידי בחינת האופי של קישורים נכנסים של מתחרים (למשל, פוסטים אורחים, קישורי עריכה, שותפויות), אתה יכול להסיק את אסטרטגיות בניית הקישורים שלהם ולשכפל גישות מוצלחות.
השתמש בכלי לבניית קישורים של Semrush לניהול קמפיינים לבניית קישורים. הכלי מאפשר לך לגלות לקוחות פוטנציאליים לבניית קישורים, לנהל הודעות דואר אלקטרוני ולעקוב אחר ההתקדמות.
זיהוי לקוחות פוטנציאליים: הכלי מציע הזדמנויות פוטנציאליות ליצירת קישורים בהתבסס על מילות מפתח, מתחרים ואזכורי מותג. אתה יכול לסנן לקוחות פוטנציאליים לפי ציון סמכות, רלוונטיות וזמינות פרטי הקשר.
תבניות הסברה: Semrush מספקת תבניות דוא”ל הניתנות להתאמה אישית כדי לייעל את תהליך ההסברה שלך. תכונה זו חוסכת זמן ומבטיחה עקביות בתקשורת.
מעקב אחר ביצועי ה-SEO באתר ודיווח על ההתקדמות חיוניים להבנת האפקטיביות של הקידום והתוכן באתר, וקבלת החלטות מונחות נתונים. Semrush מציעה מגוון כלים המספקים תובנות מפורטות לגבי מדדי ה-SEO של האתר שלך, המאפשרים לך לנטר ולנתח את המאמצים שלך באופן מקיף.
מעקב אחר דירוג כולל מעקב אחר מיקומי האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים, עבור מילות מפתח ספציפיות. זה עוזר לך לאמוד את ההשפעה של אסטרטגיות SEO שלך לאורך זמן.
כדי להתחיל, נווט אל כלי מעקב המיקום ב-Semrush (Position Tracking Tool) והגדר פרויקט חדש. הזן את הדומיין שלך וציין את מיקום היעד, סוג המכשיר (מחשב או נייד) ואת מילות המפתח שאחריהן תרצה לעקוב.
Semrush מספקת עדכונים יומיים על הדירוג שלך, ומאפשרת לך לעקוב מקרוב אחר שינויים. אתה יכול לעקוב גם אחר מיקומי חיפוש אורגני וגם בתשלום.
מיקומים ממוקדים: ניתן להגדיר מעקב עבור מיקומים גיאוגרפיים ספציפיים, וזה שימושי במיוחד עבור אסטרטגיות SEO מקומיות כמו קידום גוגל מיי ביזנס, פרסום בגוגל מפות ועוד.
ניתוח מתחרים: הוסף דומיינים של מתחרים כדי לעקוב אחר הדירוג שלהם לצד שלך. השוואה זו עוזרת לך להבין את המיקום שלך בשוק ואת הנוף התחרותי שלך.
קבוצות מילות מפתח: ארגן מילות מפתח בקבוצות (למשל, מילות מפתח ממותגות לעומת מילות מפתח שאינן ממותגות) לניתוח מפורט יותר.
Semrush מספק שפע של מדדים, כולל אחוזי נראות, תנועה משוערת ומיקום ממוצע. מדדים אלה עוזרים לך להבין עד כמה האתר שלך גלוי ב-SERPs ואת התנועה הפוטנציאלית שאתה עשוי לקבל.
פיצ’רים ל-SERP: הכלי גם עוקב אחר האם האתר שלך מופיע בתכונות SERP מיוחדות כמו קטעי קוד מוצגים, חבילות מקומיות או לוחות ידע. תכונות אלו יכולות להשפיע באופן משמעותי על שיעורי הקליקים שלך (CTR).
דיווח יעיל הוא חיוני לקישור אסטרטגיית הקידום באתר והתוצאות שלך. Semrush מציע תכונות דיווח הניתנות להתאמה אישית המאפשרות ליצור ולשתף דוחות מפורטים בקלות.
My Reports Tool ב-Semrush מאפשר לך ליצור דוחות מקיפים הניתנים להתאמה אישית. אתה יכול לכלול נתונים מכלים שונים של Semrush, כגון ביקורת אתרים, מעקב אחר מיקום ו-Backlink Analytics.
ניתן להתאים דוחות עם לוגו החברה שלך, מיתוג וקטעים ספציפיים המותאמים לצרכים שלך.
Semrush מספקת מגוון תבניות דוחות המכסות מדדי SEO וניתוחים נפוצים. אתה יכול להשתמש בתבניות אלה כנקודת התחלה ולהתאים אותן לדרישות הספציפיות שלך.
הוסף ווידג’טים לדוחות שלך כדי להציג נתונים ויזואלית, כגון תרשימים, טבלאות וגרפים. אלמנטים חזותיים הופכים נתונים מורכבים לקלים יותר להבנה ומרתקים יותר עבור מחזיקי עניין.
הגדר דוחות אוטומטיים שיימסרו לאימייל או ישותפו עם לקוחות וחברי צוות במרווחי זמן קבועים. תכונה זו מבטיחה שכולם יישארו מעודכנים לגבי ביצועי ה-SEO העדכניים ביותר ללא מאמץ ידני.
ניתן לתזמן דוחות מדי יום, שבועי או חודשי, בהתאם לצרכים. ניתן גם להגדיר התראות על שינויים משמעותיים בדירוג או בריאות האתר.
שלב מידע מכלים ופלטפורמות אחרות, כגון גוגל אנליטיקס ו-סרץ’ קונסול, בדוחות ה-Semrush. שילוב זה מספק תצוגה מקיפה יותר של ביצועי האתר, תוך שילוב של מדדי SEO עם נתוני תנועה והתנהגות משתמשים.
השתמש באינטגרציות אלה כדי לתאם בין מאמצי SEO לתוצאות עסקיות, כגון המרות והכנסות, כדי לספק תמונה ברורה יותר של החזר ה-ROI של אסטרטגיות SEO.
התאמת דוחות לקהל: התאם אישית דוחות בהתאם למי שיקרא אותם. לדוגמה, מנהלים עשויים להעדיף סיכומים ברמה גבוהה, בעוד שמומחי SEO עשויים להזדקק לנתונים טכניים מפורטים.
הדגשת מדדי מפתח ותובנות: התמקד במדדים הקריטיים ביותר שמתיישרים עם יעדי ה-SEO שלך. הדגש שינויים משמעותיים, מגמות ותובנות ניתנות לפעולה שיכולים להוביל לקבלת החלטות.
שמירה על עקביות בדוחות: השתמש בפורמט ובלוח זמנים עקביים לדיווח. עקביות זו עוזרת לבעלי עניין לעקוב אחר ההתקדמות לאורך זמן ומקלה על זיהוי מגמות.
Semrush מציעה מגוון כלים ותכונות מתקדמים החורגים משיטות קידום אתרים בסיסיות. כלים אלה מספקים תובנות מעמיקות יותר וניתוחים מתוחכמים יותר, עוזרים לך לחדד את האסטרטגיות שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר.
Keyword Magic Tool הוא אחד הכלים החזקים ביותר של Semrush למחקר מילות מפתח מקיף. הוא מציע מסד נתונים נרחב של מילות מפתח, המאפשר לך לגלות הזדמנויות חדשות ולחדד את אסטרטגיית ה-SEO שלך.
התחל בהזנת מילת מפתח ראשונית בכלי הקסם של מילות המפתח. Semrush יפיק רשימה של מילות מפתח קשורות, כולל וריאציות של זנב ארוך ושאלות.
הכלי מחלק מילות מפתח לקבוצות על סמך נושאים נפוצים, מה שמקל על ארגון ומיקוד לנושאים ספציפיים.
השתמש במסננים כדי לצמצם את הרשימה על סמך מדדים שונים, כגון נפח חיפוש, קושי של מילות מפתח, מחיר לקליק וצפיפות תחרותית. זה עוזר לך לזהות את מילות המפתח החשובות ביותר למיקוד.
אתה יכול גם לסנן לפי תכונות SERP, כגון קטעי קוד מוצגים או חבילות מקומיות, כדי למצוא מילות מפתח המפעילות תוצאות אלה.
ניתוח כוונת מילות מפתח: Semrush מסווג מילות מפתח לפי כוונה, כגון מידע, ניווט, עסקאות או מסחרי. הבנת כוונת מילת המפתח עוזרת לך להתאים את התוכן שלך לצורכי המשתמש.
מחקר מילות מפתח של מתחרים: על ידי השוואת מילות המפתח שלך לאלו של המתחרים שלך, תוכל לזהות פערים בתוכן שלך ולגלות הזדמנויות חדשות לדירוג.
כלי המחקר ב-Semrush עוזר לך לגלות נושאים מגמתיים, פורמטי תוכן פופולריים ושאלות נפוצות בתחום שלך. כלי זה חשוב לאין ערוך לתכנון תוכן המהדהד עם הקהל שלך ומדורג היטב במנועי החיפוש.
הזן נושא רחב או מילת מפתח בכלי מחקר הנושא. Semrush תספק רשימה של נושאי משנה, שאלות ומאמרים קשורים הפופולריים כרגע.
כל תת-נושא מגיע עם רשימה של כותרות פוטנציאליות ושאלות נפוצות (שאלות נפוצות). הצעות אלו יכולות לעורר רעיונות תוכן חדשים או לעזור לך לחדד נושאים קיימים.
הכלי מציג את המאמרים בעלי הביצועים הטובים ביותר עבור כל תת-נושא, כולל הכותרות שלהם, ספירת המילים והשיתופים החברתיים שלהם. ניתוח המדדים האלה עוזר לך להבין איזה תוכן מהדהד עם הקהל שלך וכיצד לבנות את המאמרים שלך.
ניתוח פערי תוכן: זהה פערים בנוף התוכן הקיים שאתה יכול למלא עם נקודת המבט הייחודית שלך או מידע נוסף.
מגמות החיפוש משתנות לעתים קרובות. השתמש בכלי הקסם של מילות המפתח ומעקב אחר מיקום כדי לעדכן ולשפר את רשימות מילות המפתח שלך באופן קבוע. זה מבטיח שאתה ממקד למילות המפתח הרלוונטיות ביותר ובעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר עבור אסטרטגיות התוכן וה-SEO שלך.
עשה שימוש מלא בכלי סקירת הדומיין, פער מילות מפתח ו-Backlink Analytics כדי להבין את האסטרטגיות של המתחרים. ניתוח החוזקות והחולשות שלהם יכול לספק תובנות חשובות לגבי הדרך בה נרצה לקדם את האתר, ולשמש כעזרה לזיהוי הזדמנויות ולהימנע מטעויות.
נשתמש בתבנית תוכן SEO ובבודק קידום אתרים כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן למנועי חיפוש. כלים אלה מספקים המלצות ספציפיות על שימוש במילות מפתח, מבנה תוכן וקריאות, ומבטיחים שהתוכן שלך ידידותי לקידום אתרים וגם איכותי למשתמשים.
הפעלה באופן קבוע של ביקורות אתרים באמצעות Site Audit Tool כדי לזהות ולתקן בעיות SEO טכניות. שים לב במיוחד לבעיות קריטיות כמו שגיאות סריקה, קישורים שבורים ותוכן משוכפל, מכיוון שאלה יכולים להשפיע באופן משמעותי על ביצועי האתר שלך ודירוגיו.
התאמה אישית של הדוחות ואת הDashboard כדי להתמקד במדדים ובנתונים החשובים ביותר לעסק. דיווח אוטומטי יכול לחסוך זמן ולהבטיח שבעלי עניין מרכזיים תמיד מעודכנים לגבי הביצועים וההתקדמות של SEO העדכניים ביותר.
Semrush מעדכן לעתים קרובות את הכלים והתכונות שלה. הישאר מעודכן לגבי עדכונים אלה דרך הבלוג, הסמינרים המקוונים והפורומים הקהילתיים של Semrush. בנוסף, התעדכן במגמות SEO כלליות ושינויי אלגוריתמים כדי להבטיח שהאסטרטגיות שלך יישארו יעילות ומעודכנות.