כאשר לקוח מתקשר אליכם, הוא מקבל רושם ראשוני ממכם. לעיתים אנשים מתקשרים כאשר הם במצבי רוח מסויימים ולכן חשוב ליצור איתם קשר ראשוני חיובי ורגוע, וזאת על ידי ג’ינגל למרכזייה, או יותר נכון פאנטון למרכזייה.
אל תקלו ראש בעניין, ג’ינגל למרכזייה שלכם יכול להוות את ההבדל בין לקוח שנשאר על הקו לבין לקוח שיעדיף לנתק.הג’ינגל גם מראה על רמת המקצועיו של העסק שלכם, כאשר לקוח נתקל במערכת לניתוב שיחות מקצועית ומהוקצעת הוא כבר חושב לעצמו שזאת חברה שרואה עצמה מכובדת ,ומשקיעה בעצמה, ולא חברה חובבנית. על כן מראש כבר “קניתם” את תשומת הלב שלו!
just in time תעשה הכל כדי “לקנות” את תשומת הלב של הלקוחות שלכם! הקריינים שלנו בעלי יכולות משחק וקריינות ושירה מעולים, ויתאימו את הג’ינגל במיוחד לאופי העסק שלכם! והכל במחירים הכי אטרקטיביים בשוק!