עסק שידע ליצור הד תקשורתי חיובי סביבו יוכל לייצר ביתר קלות מהלכי השיווק וקהל לקוחות מתעניין!ההד התקשורתי ומיתוג העסק/המוצר נועדו לייצר מודעות חיובית אצל הקהל ולהכין את הקרקע לפרסום המוצר שיבוא אחריו.ישנם עסקים רבים שהשכילו ליצור הד תקשורתי נרחב ומסקרן כל כך עד שכמעט לא נזקקו לקמפיין פרסומי לאחריו, מודעות הקהל עצמה בעקבות יחסי הציבור היא שהביאה לעלייה במכירות.לדוגמה מסעדה שתקבל ביקורות חיוביות מאוד לאורך זמן באינטרנט (במדורי ביקורת מסעדות בעיתונים, בפורומים ובלוגים העוסקים בתחום, ברשתות חברתיות ועוד..) לא תזדקק לאחר מכן לפרסם את עצמה בקופונים, מבצעים ואמצעי פרסום אחרים כיוון שהבאז התקשורתי החיובי שיווצר סביבה יביא בעצמו לקוחות חדשים.
בעבר על מנת להשיג תודעה כל מה שהיית צריך, זה לפרסם את עצמך בעיתון. היום זה כבר לא מספיק. כאן נכנס לתמונה האינטרנט ככלי שיווקי, התחום החם ביותר בשיווק באינטרנט כיום הוא שימוש במקומות בהם ישנה אינטראקציה עם הגולשים ובו הם עצמם מעלים תוכן, מגיבים ויוצרים תנועה שיווקית לטוב ולרע. כך למשל בפורומים ובלוגים ספציפיים לתחומים שונים כמו: ביקורת מסעדות, צרכנות, רפואה, עו”ד, לימודים, מוזיקה, בילוי ופנאי ועוד.רשתות חברתיות וטוקבקים בכתבות ספציפיות שמתפרסמות בעיתונים וירטואליים ומקומות פופולאריים נוספים. באינטרנט כולם מכירים את כולם, ואתה רוצה שכולם ידברו עליך ויגידו דברים טובים..
אז כיצד נוכל לייצר הד תקשורתי חיובי ואפקטיבי באינטרנט? בדיוק בשביל זה יש חברות יחסי ציבור באינטרנט המתמחות בנושא. יודעות למתג את המוצר שלך, לחקור ולפלח את קהלי היעד הרלוונטיים עבורך, לייצר “שיחה חמה” אצל הגולשים באמצעות כתבות יח”צ, העלאת מודעות ותגובות בפורומים ורשתות חברתיות סרטוני יוטיוב מצחיקים ומעניינים המושכים תשומת לב ועוד.
מחפשים תשומת לב משמעותית וחיובית לעסק שלכם? רוצים להיות הדבר הבא שכולם מדברים ומטקבקים עליו ? הגעתם למקום הנכון!