יש האומרים כי אדם מוכשר נולד מדי 10 שניות. אם נתבונן לרגע באמירה זו, נוכל להבין שכוונתה שלכל אדם הכשרונות הייחודיים לו. אמנם לא ניתן לקבוע מהו הטיב, או מהי האיכות הגבוהה ביותר באומנות מסוג מסויים, היות וזהו נושא סובייקטיבי לחלוטין, ולכן כל שנותר, הוא ללמוד להנות ממגוון האומנויות שמציעים שפע הכשרונות ברחבי העולם. מהבחינה הזו, אמנים מוכשרים מכל הסוגים ישנם לאין קץ ברחבי שוק העבודה, ולכל אחד מהם שאיפות, חלומות, כמו גם מקום משל עצמו.
הנושא הופך מורכב רק כאשר נוצר מידור מסויים בתחום אומנותי כלשהו, כך שרק יחידי סגולה ומתי מעט זוכים להציג את כישוריהם בפניי הציבור. אם נתבונן בפלג הזמרים החדשים בישראל, נוכל לראות כיצד רק המעטים, בעלי הקשרים או המזל, זכו לייצוג נאות אל מול קהל המאזינים הישראלי. מדובר בתופעה שכיחה ביותר – לא די בכשרונו הייחודי של האמן בכדי להבטיח את פרסומו והצלחתו.
בעולם המודרני מודעים לכך מרבית האומנים. מעצבי אופנה, זמרים, רקדנים ושחקנים מבינים כולם נכוחה לעובדה שזהו מקצוע קשה ומייגע, אשר בו ניתן להגיע להצלחה רק עם מאמץ רב ואופטימיות למכביר. בכדי להביא עצמם למעמד הראוי לכשרונם ויכולותיהם, נאלצים האמנים להתפלש בעולם שאינו מוכר להם כלל, אותו אינם יודעים כיצד לתמרן – עולם השיווק, הפרסום והעסקים. זוהי מציאות אומללה, אך לכל מצוקה, פתרון הולם!