חשוב מאד שבאתר שלכם, תופענה תמונות אמיתיות של השירותים אותם אתם מספקים. בעוד שבעבר ניתן היה להסתפק בתמונות קנויות ממאגרים שונים, כיום הגולשים בררניים ביותר ולא יסתפקו בפחות ממראה אמיתי של העסק!
כרטיס הביקור של העסק בעידן האינטרנט הוא הרבה מעבר לפרטי חברה. אתר איכותי, דף פייסבוק מנוהל היטב וסרטוני וידאו הם חובה לכל חברה המעוניינת בחשיפה משמעותית לקהל הרחב!
יוטיוב, בדומה לגוגל הוא פלטפורמה בה גולשים מיליוני צופים מדי יום. תוצאות החיפוש ביוטיוב מוכתבות לפי מילות מפתח והמיקום בעמוד יוטיוב מדורג לפי פופולאריות וכמות כניסות לסרטון. יוטיוב עצמו קשור לגוגל (יוטיוב נמצא בבעלות גוגל) גם עסקית מכיוון שמנועי החיפוש של גוגל “סופרים” את כמות הכניסות לסרטוני יוטיוב כחלק מפרמטר הדירוג של הרובוטים שלו. בהתאם לזאת דירוג יוטיוב גבוה יעלה את דירוג העסק שלכם.
בנוסף, יש לסרטוני יוטיוב יתרונות שיווק נוספים: המסר מועבר בצורה קלילה ומהנה ועם זאת ברורה ואפקטיבית. דבר זה מתבצע ע”י שילוב של טקסט קליט, מסר ויזואלי, הומור, גימיקים, אנימציה, קריינות וכו’. כל אלה מעודדים כניסות גולשים, שיתוף הסרטון ע”י הגולשים ברשתות חברתיות, תגובות על הסרטון וכו’ וכך נוצרים חשיפה והד תקשורתי ברשת. פתיחת ערוץ ביוטיוב הוא שלב הכרחי שתצטרכו לעשות בהקמת מערך פרסום ומיתוג לעסק. בדומה לאתר ודף פייסבוק עסקי, הערוץ שלכם ביוטיוב יהיה בסיס נוסף ממנו תוכלו לשדר מידע על שירותי העסק ולהגיע ללקוחות בצורה יעילה.
הערוץ צריך להיות מעוצב וממותג בצבעי העסק ובלוגו ולהכיל מספר מתחדש של סרטונים הסברה ופרסום המתארים את העסק בצורה ייחודית ואטרקטיבית לצופה. כך תעודדו כניסות גולשים לסרטונים והד תקשורתי חיובי מצידם.