בשביל להעביר את המסר שלך צריך-
*קריין\קריינית בעל\ת קול עם איכויות ווקאליות גבוהות מאוד.
*קריין\קריינית בעל\ת ורסטיליות קולית, כלומר גיוון משחקי בקול.
*קריין\קריינית בעל\ת שמיעה ורגישות לכל מילה ומילה.
*קריין\קריינית שיירדו מיד לסוף דעתך,וייתנו עבודה מהירה ומדוייקת.
*קריין\קריינית בעלי יחסי אנוש מעולים,בעלי סבלנות וסובלנות.
*קריין\קריינית שלא מתפשרים על בינוניות ושואפים לעבודה לא פחות ממושלמת. *קריין\קריינית שיגרמו למוצר שלך להמכר. הנני קריינית שחקנית שיכולה לספק לכם את כל אלו, ללא פשרות ובצורה המקצועית והטובה ביותר.
בחיינו כיום ניתן להגיע אל קהל היעד שלנו בדרכים רבות ובמדיות שונות. בין אם מדובר ברדיו ,טלוויזיה וכמובן במדיה היעילה מכולן-האינטרנט.בכל דרך או מדיה שתבחרו, הקהל יזכור את שמכם ברוב המקרים משמיעה. קריינות בפרסומת\סרטון\מרכזייה וכו’ תגרום לכך שיזכרו אתכם ותזכה אתכם בחשיפה שלה ייחלתם. קריינות היא הדרך היעילה ביותר להגיע אל הקהל שלכם. זכרו- קריינות היא הדרך שיזכרו אתכם!
זהו הרושם הראשוני שהנכם מותירים על הלקוח שלכם, חשוב שהוא יבין שהגיע אל מקום רציני שלוקח את פנייתו במלוא תשומת הלב. וזאת כמובן על ידי קריין\קריינית מקצועית המשדרים רוגע ורצינות במרכזייה שלכם.
כדי להעביר את המסר שלכם בצורה הברורה,המקצועית והמדוייקת ביותר, אין הנחות וחובה לתת את הבמה מקצועי שיודע כיצד לעשות זאת. קריינות ממלאת את הסרטון או המצגת ומפיחה בהם חיים ,וכמובן הופכת את כל העניין לברור ומעניין יותר.
האפקט החזותי בפרסומת הוא נהדר אך לא מספיק. בכל פרסומת אנחנו שומעים קריינית או קריין אשר מספרים על המוצר, ואף מזמזמים לנו את הג’ינגל וכך זוכרים אותו , הלא כן? ובכן, מחקרים מוכיחים כי פרסום ווקאלי הוא היעיל ביותר וגורם לצמיחה וגידול בחשיפה.
ההבדל המהותי ביותר טעון בגוף השאלה. קריינית שחקנית היא בעלת איכויות ויכולות שאין לקריינית רגילה. בין אם בחרתם באותו פרוייקט לשלב גם סרטון הדרכה,גם פרסומת וגם ג’ינגל-אין שום בעיה! קריינית שחקנית יכולה לספק לכם יותר מוצרים מקריינית רגילה ,ואינכם צריכים לחפש מישהו נוסף שיבצע את העבודה.חוסך לכם זמן ובהחלט חוסך לכם חיפוש מיותר.