כולנו רואים פרסומות ,ובדיבור הראשוני של הקריינית אפשר להבחין האם מדובר בפרסומת למוצרי הגיינה, תינוקות, נקיניקיות, או לסופר החדש שנפתח בירושלים! למה? למה אנחנו מצליחים לזהות את ההבדלים? משום שישנם הבדלים גדולים בין קריינות לפרסומת של הטיטולים הסופגים לבין פרסומת נגד סיגריות למשל.קריינות פרסומות היא קריינות יותר משחקית, לא ברמה של קריינות פרסומות ברדיו, משום שיש לנו היבט ויזואלי ,אבל בהחלט חייב אלמנט משחקי בקריינות, כדי למשוך את הלקוח לקנות את המוצר.
כמו כן הקריינות בפרסומות היא יותר קריינות “מוכרת” כלומר מפארת את המוצר ,מוכרת אותו בצורה הכי טובה כדי שהלקוח יאמין שבאמת אלה הטיטולים הכי טובים עבור ילדו כמובן היא מלווה בפסקול ופרסומת נהדרת שהקריין חייב להתאים את הקריינות שלו להלך הרוח שבפרסומת, שלא יהיו הבדלים ב”אנרגיה” בין הפרסומת לבין הקריין שלה. פרסומת למשקה אנרגיה לא יישמע כמו פרסומת למוסד ממשלתי ולא יישמע כמו פרסומת לסוכריות חמאה. צריך להבטיח להביא את הקריין שמסוגל לעשות את ההבדלים האלה.
אנחנו קולטים משמיעה הרבה יותר מאשר מה שאנחנו רואים לכן מאוד חשוב להקפיד לייצג את המוצר באנרגיה הנכונה, לדעת למכור אותו הכי טוב ומבלי שירגיש הקהל שמנסים “לדחוף לו”. בשביל נועדו אנשי מקצוע, ואנו בתוכם, מציעים לכם את הקריינות המקצועית ביותר שתוכלו לבקש בשביל הפרסומת שלכם. לא להתפשר !