סרטוני וידאו מועלים ליו-טיוב, מקושרים לדף הפייסבוק ותוך שניות מישהו עושה share והסרט נצפה על ידי עשרות אנשים חדשים. כמה פשוט, כמה יעיל. אתה יכול להגיע לשם כאן ועכשיו.
כל עסק שעובד בצורה חכמה, מפיק ומשווק סרטון וידאו חד ותמציתי שבו מוצגים יסודות העסק שלו, יכול להגיע חשיפה המונית. Just in time אמונים על כל השלבים בהכנתו: עיצוב, צילום, מיתוג, שיווק, וקידום ביוטיוב. פייסבוק שינה את המפה שוב. Just in time יח”צ באינטרנט הייתה שם כשזה קרה ולמדה לקרוא את המפה פעם נוספת. כל סרטון וידאו שמופק באמצעותנו תוכנן בצורה כזו שהמסרים העומדים מאחוריו יקלטו בצורה מקסימלית. כל סרטון וידאו שכזה מופץ בדרכים מתוחכמות אך פשוטות שהופכות אותו נגיש מכל מקום רלוונטי. מה זה אומר ?
חתול קטן בצינור לילה זוכה לעשרות מיליוני צפיות. דמיין את העסק שלך כחתול קטן. הוא אמנם קטן אבל חמוד. והדרך שלו אל הלב של כל העולם היא פשוטו כמשמעו : דרך סרטון וידאו. נכון שהוא היה חמוד גם קודם. אבל חוץ מהמשפחה שלו וכמה חברים, מי בכלל הכיר אותו. כך גם העסק שלך. חברות סטארט-אפ קטנות שהצליחו לעשות אקזיטים, זכו לחשיפה מטורפת באינטרנט תודות לשיווק קטן אך חכם, דל תקציב שהעמיד במבוכה תאגידים חובקיי עולם.
בן-אדם בזמן המודרני נחשף לכ-5000 מסרים שיווקיים מדי יום. הוא כבר לא קורא את האותיות הקטנות. הכול קופץ לו מול העיניים בבאנרים, אפליקציות. כל-כך הרבה מסרים שיווקיים סמויים וגלויים. פשוט ככה. זה מה שיכול להפוך כל עסק מאלמוני למוכר ואהוב. הדרך להגיע למיליוני אנשים התקצרה והפכה זולה יותר מאי פעם. אם אתה לא שם אתה לא קיים אומר הסלוגן של דפי זהב. וכמה שזה נכון.
סרטון ויראלי אחד. דרכי השיווק בעולם עוברים מהפכה. חוכמת ההמונים משתלטת על אמצעי המדיה והדרכים הישנות לקדם את העסק שלך עוברות מהעולם. גם חברות גדולות מבינות היום שכל שלט חוצות, תשדיר רדיו ואפילו פרסומת לטלוויזיה לא מספיקים כדי ליצור באאז , ולהפוך מותג לסקסי ומבוקש.