בתחילת התהליך, אנו מבצעים ניתוח מעמיק על תחום העסק על מנת להבין את רמת התחרות בשוק שברצוננו לקדם. בניתוח נרצה להסתכל על המתחרים המובילים בשוק – דבר המעניק לנו מידע איפה כדאי לשים דגש בקידום, כולל הבנת ההצלחות ונקודות כישלון אצל המתחרים.
קידום מילות מפתח למיקומים הראשונים!
קידום מילות מפתח למיקומים הראשונים!
יצירת מאמרים לקידום אתרים עם כותרות מתאימות, המכילות את מילות המפתח, ותוכן אשר מדבר על התחום, תוך כדי שימוש בכלל מילות המפתח – כולל אלו שנפח החיפוש שלהם לא בשמיים, זכרו – המטרה היא לכסות את כל התחום, ולא כמה מילות מפתח ספציפיות.
חלק גדול מדירוג האתר בחיפושים בגוגל מושפע על ידי הלינקים אשר מפנים אל האתר, ברשות החברה תשתית לינקים חיצוניים מאתרים איכותיים, אשר יקדמו אתר העסק לחיפושים הראשונים בקלות. בנוסף, אנו משלבים לינקים פנימיים – הפניות לדפים אחרים באתר, בעת כתיבת התוכן.
חלק מהמרכיבים העיקריים של הקידום האורגני הוא יצירת תוכן מתאים המכיל את מגוון מילות המפתח הקיימות בעלי נפח חיפוש מספיק גדול בשביל שנוכל להניב מהן תוצאות. כתיבת התוכן מתבצעת תוך כדי מעבר על מחקר מילות המפתח אותו ביצענו בתחילת התהליך, ובעבור כל מילת מפתח, נרצה לייצר עמוד רלוונטי למילה.
אצלנו בJustInTime לא מאמינים בדיבורים, אנחנו מתמקדים במעשים ותוצאות. אנחנו מספקים שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל ברמה הגבוהה ביותר, לעסקים מכל הגדלים ומכל התחומים. הסוד להצלחה שלנו טמון בצוות הקידום האורגני המוכשר והמנוסה שלנו, שנחשב לאחד מהטובים בישראל.
על מנת להגיע לחיפושים הראשונים בגוגל בזמן הקצר ביותר, יש לבצע אופטימיזציה לכל עמודי האתר בשביל שגוגל תקדם את האתר.
1. התקנת פלאגין מותאם לקידום אורגני – YoastSEO, ושיפור מהירות האתר באמצעות אחסון בשרת מהיר, אנו עובדים עם Upress.
2. הוספת Meta Titles מתאימות לכל דף באתר, אשר משקפות את המידע הנמצא בעמוד, תוך כדי שימוש במילת המפתח העיקרית בצורה אסטרטגית בכותרת.
3. כתיבת Meta Descriptions מתאימים עבור כל עמוד, אשר יתארו את תוכן העמוד בקצרה, כדומה לכותרת – אנו דואגים להקפדה על שימוש במילת המפתח העיקרית בתיאור העמוד.
4. ווידוא היררכיית כותרות מתאימה באתר (H1, H2, H3) ושימוש במילות המפתח בכותרות הדף.
5. יצירת פרופיל גוגל מיי ביזנס וקישור לאתר עבור קידום בגוגל מפות.
6. הוספת תוסף נגישות, גוגל יודע לזהות אם התוסף קיים או לא ולפיכך מעלה או מוריד את האתר בדירוגים.
קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שיפור הנראות והדירוג של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל, ללא תשלום ישיר למנוע החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של תוכן האתר, מבנה טכני, וקישורים חיצוניים כדי להגיע למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות.
תוצאות מקידום אורגני בגוגל אינן מיידיות ויכולות להימשך מספר חודשים. בדרך כלל, ניתן לראות שיפור משמעותי בתוך 4-6 חודשים, אך זה תלוי בגורמים רבים כמו התחרותיות בתחום, גיל האתר, ואיכות האסטרטגיה המיושמת.
קידום אורגני בגוגל מתמקד בשיפור הדירוג הטבעי של האתר ללא תשלום ישיר לגוגל, בעוד קידום ממומן כרוך בתשלום עבור פרסומות שמופיעות מעל תוצאות החיפוש האורגניות. קידום אורגני מספק תוצאות ארוכות טווח, בעוד קידום ממומן מביא תוצאות מיידיות אך דורש תשלום מתמשך.
הגורמים העיקריים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל כוללים:
כן, קידום אורגני בגוגל יכול להועיל לכל סוגי העסקים, מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. עם זאת, האסטרטגיה והמשאבים הנדרשים עשויים להשתנות בהתאם לגודל העסק, התחרותיות בתחום, והמטרות העסקיות.