קידום
רוצים לקדם את העסק שלכם ולהגיע לקהל גדול יותר, בלי להוציא כסף על פרסום? כנראה שקידום בגוגל מפות זה הפתרון בשבילכם – אסטרטגיה איתה משפרים את המיקום שלכם בחיפוש עסקים בגוגל מפות.
גוגל מיי ביזנס
גוגל ‘לעסק שלי’ שימושי במגוון תחומים, נרצה להשתמש ב-GMB להגדרת מידע על העסק כמו תיאור העסק, נוסיף את אתר העסק עבור קידום אורגני בגוגל, נגדיר את קטגוריית העסק בגוגל, נוסיף סושיאל מדיה, נעלה תמונות וסרטונים הקשורים לעסק – ונעדכן באופן קבוע את פרופיל גוגל מיי ביזנס.ביקורות ב-GMB
כחלק מהפיצ’רים שגוגל מיי ביזנס מציע, ניתן לכתוב ביקורות על העסק בגוגל. נעודד לקוחות לכתוב ביקורות חיוביות לאחר אינטראקציה, נשיב לביקורות וניתן מענה – ובכך נחזק את קידום העסק בגוגל מפות.
NAP Consistency
בעת יצירת פרופיל גוגל מיי ביזנס, נוודא כי המידע אחיד בכל רחבי הרשת, כלומר – שם העסק, כתובת, מספר הטלפון, ושעות פעילות תואמים בכל רחבי הרשת על מנת לשמור על עקביות.
אבני הדרך בתהליך קידום בגוגל מפות:
גוגל פוסטים
יצירת פוסטים עקביים בגוגל מיי ביזנס לשיתוף עדכונים, הצעות מחיר (הנחות), אירועים ומידע לגבי העסק בפרופיל בגוגל. מטרת הפוסטים לספק חשיפה נוספת עבור העסק בגוגל מפות – כאשר הפוסטים מופיעים בגוגל מפות.
תמונות וסרטונים
תוכן חזותי ממלא תפקיד חשוב במעורבות של לקוחות פוטנציאליים ובקידום בגוגל מפות. הוספת תמונות וסרטונים עוזר לספק מבט מקיף יותר על העסק, ומעניק מידע נוסף מלבד הטקסט והתיאור לגבי העסק.
קידום בגוגל מפות הוא תהליך אופטימיזציה של נוכחות העסק בשירות המפות של גוגל. זה כולל יצירה וניהול של פרופיל גוגל לעסק שלי, שיפור הנראות בחיפושים מקומיים, ועידוד ביקורות חיוביות. המטרה היא להגדיל את הנראות של העסק כאשר אנשים מחפשים שירותים או מוצרים באזור מסוים, ובכך להגדיל את התנועה לעסק הפיזי או לאתר האינטרנט.
כדי להופיע בגוגל מפות, עליך ליצור ולאמת פרופיל בגוגל מיי ביזנס. התחל על ידי ביקור באתר פרופיל העסק של Google ותבע את הרישום הקיים שלך או צור אחד חדש אם העסק שלך עדיין לא רשום. מלא את כל המידע הדרוש על העסק שלך, כולל שם, כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט ושעות פעילות. לבסוף, אמת את העסק שלך באמצעות תהליך האימות של Google, שעשוי לכלול קבלת גלויה, שיחת טלפון או אימייל עם קוד אימות.
הדירוג בגוגל מפות מושפע ממספר גורמים מרכזיים. שלמות ודיוק המידע בפרופיל גוגל לעסק שלי הם קריטיים. כמות ואיכות הביקורות משחקות תפקיד משמעותי. הקרבה הפיזית למיקום המחפש היא גורם חשוב, כאשר גוגל נוטה להציג תוצאות קרובות יותר למיקום הגיאוגרפי של המשתמש. הרלוונטיות לחיפוש, פעילות ועדכונים שוטפים בפרופיל, ועקביות המידע ברחבי האינטרנט גם הם גורמים חשובים המשפיעים על הדירוג.
כן, אתה יכול לפרסם ישירות בגוגל מפות דרך Google Ads. זה מאפשר לך ליצור מודעות מבוססות מיקום המופיעות בחיפושים בגוגל מפות ובמפה עצמה. לשם כך, תצטרך להגדיר חשבון Google Ads וליצור מסע פרסום המתמקד במודעות חיפוש מקומיות. מודעות אלו יכולות לכלול את כתובת העסק שלך, מספר טלפון, שעות פעילות ואפילו תמונות. בעוד שאופטימיזציה אורגנית היא חיונית, פרסום בתשלום יכול לספק דחיפה נוספת לנראות שלך, במיוחד בשווקים תחרותיים.
קידום בגוגל מפות יכול לסייע לעסק שלך במספר דרכים משמעותיות. הוא מגדיל את הנראות בחיפושים מקומיים, מה שמוביל למשיכת לקוחות חדשים באזור הגיאוגרפי שלך. הוא משפר את האמינות והמוניטין של העסק באמצעות ביקורות ודירוגים. בנוסף, הוא מספק מידע חיוני ללקוחות פוטנציאליים, כמו שעות פעילות, כתובת וטלפון, ומגדיל את התנועה לאתר האינטרנט של העסק.